Ovidia2 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 One night in Drammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Creepy gubbe! skummel stemning her i dette bildet synes jeg. Godt jobba Tove! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Flott komposisjon og utsnitt. God formidling av en mindre god atmosfære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Flott komponert bilde med en fin og kontrastrik lyssetting. En mørk "film noir" stemning har du fanget fint her. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, noen foretrekker en time i Drammen framfor en dram i timen. Kan ikke fra meg fra å tenke at du som flere har blitt litt inspirert av her Pål Pentaxen Smørvik. Flott lys i bildet samtidig som du gir Sparebanken Øst litt reklame. Personen nærmest er vel nærmest perfekt plassert i det gyldne snitt. Har du prøvd om det funker speilvendt? Men da blir det litt merkelig for bokstavene speilvendes også. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Hjertelig takk alle sammen. Jo det var han inne ved døren jeg skulle fotografere og damen som kom og passerte foran kamera fikk jeg skyntet meg å fange og ha med i bildet. Bildet hadde nok vært mere statisk og dødt uten dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg