laaknor Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 find /mp3 > ~/playlist && xmms -shuffle ~/playlist mp3-samlinga mi består av en 60GB ca. hvor jeg har lasta ned hele samlinger etter folk på LAN. Hører på alt sammen; går aldri lei av det. Ellers foretrekker jeg klassisk rock, som f.eks. Elvis. Alt frem til 1990 går det mye av... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Går mye i Dimmu Borgir (Death Cult Armageddon-skiva er bare genial!), Cradle Of Filth, The 69 Eyes, HIM, Audioslave, CKY, Rammstein, Sonata Arctica, Stratovarius og lignende, alt etter humør. Shuffle-funksjonen er en genial oppfinnelse! *grin* Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ToT er ei kongeskive! Ranker VELDIG høyt oppe blandt DT skivene :-) Måtte bare si det : Så sant, så sant. Har ikke hørt på stort annet idag, likte svært godt spor to, This Dying Soul Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hører på utroolig mye forskjellig egentlig.. Spørs egentlig hva jeg holder på med. Hvis jeg programmerer går det i jazz eller house.. Ellers blir det mer rock. Dream Theater tar av! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Går mye i Dimmu Borgir (Death Cult Armageddon-skiva er bare genial!), Cradle Of Filth, The 69 Eyes, HIM, Audioslave, CKY, Rammstein, Sonata Arctica, Stratovarius og lignende, alt etter humør.Shuffle-funksjonen er en genial oppfinnelse! *grin* aaah, The 69 eyes er bare stygg bra Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 I går fikk jeg fikset lyden på laptopen i Linux, før det har jeg ikke brukt linux så mye (vel, en god del da). Men etter lyden var fiksa så satt jeg fra kl 8 til kl 4 på natta og hacka i linux! Dvs. Musikk er veldig viktig for å kunne operere en pc Klarer meg ikke uten! (Og jeg hører på alt Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jazz, før en del Dream Theater (fært så mange DT folk her da!), og masse Funk (Steely Dan for det meste) Og så spiller jeg piano, noe som gjør moren min tidvis gal... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ingen som liker Kraftwerk her da? Plata "Autobahn" fra 1974 er jo en milepel i utviklingen av skikkelig electronica. Jeg snakker ikke om noe sånt møkk som trance og techno, men skikkelig musikk. Kraftwerk kombinerer ordentlige instrumenter og skikkelig elektrisk musikk i gode musiske komposisjoner. Hva med brusende bekker og fuglekvitter i synth, akkompagnert av piano og blokkfløyte? *grin* Anbefaler alle å høre på den plata - meget bra. Grantert skikkelig UNIX-musikk. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Iron Maiden er jo ynglingsgruppa da Det går mest på Metall Ellers er fine balader pent. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 går i en del hard-trance, men pleie høre på alt. Prøvde en dag å skrive en jobbsøknad og cv imens jeg hørte på hard-trance. måtte skrive om alt... ble for... domt Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg tenker jeg tar denne muligheten til å skryte litt over dagens platekjøp Anathema - Alternative 4 - A Natural Disaster My Dying Bride - Turn Loose The Swans Opeth - Deliverance Knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå