Gå til innhold

OT: Hva slags musikk spiller UNIX-folket?

FreeBSD

Anbefalte innlegg

find /mp3 > ~/playlist && xmms -shuffle ~/playlist

mp3-samlinga mi består av en 60GB ca. hvor jeg har lasta ned hele samlinger etter folk på LAN. Hører på alt sammen; går aldri lei av det.

Ellers foretrekker jeg klassisk rock, som f.eks. Elvis. Alt frem til 1990 går det mye av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går mye i Dimmu Borgir (Death Cult Armageddon-skiva er bare genial!), Cradle Of Filth, The 69 Eyes, HIM, Audioslave, CKY, Rammstein, Sonata Arctica, Stratovarius og lignende, alt etter humør.

Shuffle-funksjonen er en genial oppfinnelse!

*grin*

Lenke til kommentar
Går mye i Dimmu Borgir (Death Cult Armageddon-skiva er bare genial!), Cradle Of Filth, The 69 Eyes, HIM, Audioslave, CKY, Rammstein, Sonata Arctica, Stratovarius og lignende, alt etter humør.

Shuffle-funksjonen er en genial oppfinnelse!

*grin*

aaah, The 69 eyes er bare stygg bra :)

Lenke til kommentar

I går fikk jeg fikset lyden på laptopen i Linux, før det har jeg ikke brukt linux så mye (vel, en god del da). Men etter lyden var fiksa så satt jeg fra kl 8 til kl 4 på natta og hacka i linux!

Dvs. Musikk er veldig viktig for å kunne operere en pc :) Klarer meg ikke uten! (Og jeg hører på alt

Lenke til kommentar

Ingen som liker Kraftwerk her da? Plata "Autobahn" fra 1974 er jo en milepel i utviklingen av skikkelig electronica. Jeg snakker ikke om noe sånt møkk som trance og techno, men skikkelig musikk. Kraftwerk kombinerer ordentlige instrumenter og skikkelig elektrisk musikk i gode musiske komposisjoner.

Hva med brusende bekker og fuglekvitter i synth, akkompagnert av piano og blokkfløyte? *grin* Anbefaler alle å høre på den plata - meget bra. Grantert skikkelig UNIX-musikk. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...