FreeBSD Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei! Vet ikke om dette har vært oppe til debtatt før, men det er morsomt å høre hva slags musiske interesser den gjennomsnittlige UNIX'er har. Jeg selv er nærmest altetende innen musikk. Hører på alt mellom det tyske synthstifterbandet Kraftwerk og amerikanske James Taylor. 60- og 70-tallet har utvilsomt de største godbitene, selvom vi har mange gode artister i dag også., selvom musikken blir mer A4. Av dagens artister synes jeg REM, svenske Kent, Travis, Belle & Sebastian, Shania Twain og Robbie Williams gjør en god jobb. Hva synes dere? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Min ting er iallefall punk og rock. Ganske generelle sjangere, men merk at jeg ikke liker pop-punk av typen Blink 182 (må bare sørge for at ingen får feil oppfattning her )... I kveld har playlisten min bestått av Bad Religion fra åtti/nittitallet og noe Rancid. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Mest progressiv metal ala DreamTheater, FatesWarning, ExplorersClub, SeanMalone osv... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 cat /dev/urandom > /dev/dsp så klart! Ellers går det i mye forskjellig; Squarepusher, Ellen Allien, Dntel, Cyann & Ben, Flaming Lips, Pluramon, Fennesz .. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det går mest i U2 her i gården... Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Metallica, Offspring, og Red Hot Chili Peppers Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Liker vel det meste, untatt Boyband musikk, men det går vel mest i trance, black metal og chillout ( ja uvanlig kombinasjon, jeg vet.. ) Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Går for det meste på 70-80 talls rock/metal (sonata arctica, deep purple). Hører også en del på blackmetal. Endret 16. november 2003 av huf Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Går litt i punk/rock (foofighters, linkin park, metallica), litt diverse ellers. Men det jeg hører aller mest på for tiden er chippmusikk! Nectarine Demoscene Radio er en klar favoritt, og anbefales alle! (fyr opp xmms med url'n http://nectarine.nuclear.no:8002/ ) *grin* Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hmm..jaa.. opeth, carpathian forest,satyricon Dream theater, Pain of salvation Apoptygma berzerk, Crüxshadows + mye mer. Lumsk sparker rumpe forresten! åsmund fregdegjævar = kongeplate... Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Dette hører jeg på for tiden: *HIM - Love Metal, Razorblade Romance og Deep Shadows and Brilliant Highlights. De kaller det selv "Love Metal", og jeg må kunne si meg enig. Knallbra musikk *Dream Theater - Har flesteparten av platene, men det går mest i Train of Thought akkurat nå (fikk den igår ) *Mourning Beloveth - Doom/Death metal, ta en titt - mp3.com *Iced Eath - Night of The Stormrider, glad metal *Blind Guardian - Nightfall in Middle-Earth, fantasy. *Satyricon - Volcano - Passer svært godt på bussen Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 *Dream Theater - Har flesteparten av platene, men det går mest i Train of Thought akkurat nå (fikk den igår ) ToT er ei kongeskive! Ranker VELDIG høyt oppe blandt DT skivene :-) Måtte bare si det : Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jazz opp og ned i mente... Metalmiljøet blir musikkbarnehage til sammenligning Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Musikken jeg hører på kommer mye ann på humøret. Jeg hører mye på ambient. Det er ikke noe som er så digg som å høre på litt avslappende og stimulerene musikk når en sitter foran pc'en. Hører på litt punk og techno/trance også, men synes det blir alt for stressende over lengere tid. Jazz er også, som nevnt, noe som jeg liker godt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg hører egentlig ikke så mye på musikk for tiden. Av og til hender det jeg vil ha noe på i bakgrunnen, men da er det ikke så farlig hva det er. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 alt fra når jeg synger selv til bra musikk Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg hører konstant på musikk : Hører på ganske mye forskjellig. Skal jeg f eks lese til prøve går det mest i rock. Ellers går det endel i diverse nyanser av metal som Dimmu Borgir og Rammstein. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Litt forskjellig i de fleste sjangre, bortsett fra Techno, Trance etc. Akkurat nå går det endel i Ani DiFranco Lenke til kommentar
toer Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 går vel for det meste i tidy hardhouse og litt trance/techno innimellom igrunnen går det meste, det som popper opp i playlista. hrhr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå