ratata Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 jeg hadde det trust headset'et, utrolig dårlig.. ble fort ødelagt! dessuten var de ikke noe gode å hå på seg i lengre tid. har fått en del forslag nå, flotte saker, keep em coming. Beyerdynamic dt250, noen webshoper som har dette, med mic? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har Trust Multi Function headset 410 Bass...og synes de er supre..billige er de også.du får også med bass og volumkontroll, første gang jeg prøvcde de..satt jeg bare der og hørte på musikk...de var helt herlig, men har du de på deg i mer enn 6 timer..så må du snu litt på de..er litt vonde etter mange spilling. Koster 236,- på psdata Trust Multi Function Headset 410 LOL, de trust øreklokkene kan ikke sammenlignes me de andre som er nevnt i denne tråden. Dessuten ramler de fra hverandre hvis du ser stygt på dem. Gå for disse heller beyerdynamic dt 29x Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kommer ikke på noen webshoper i farten. Kjøpte mine på westaudio. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) For å si det på en pen måte, så er det direkte tom lyd i Koss. Når jeg har sittet med Koss i 1min og går over til mine Sennheiser så får jeg nesten shock. Er jo sånn tamm,bassløs og klangløs musikk i Koss mens i Sennheiser går det som bare hakka møkk *grin* Mitt headset Endret 17. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 www.Lydrommet.no har stort utvalg av senheiser headphones i alle prisklasser ta en titt der Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 For å si det på en pen måte, så er det direkte tom lyd i Koss. Når jeg har sittet med Koss i 1min og går over til mine Sennheiser så får jeg nesten shock. Er jo sånn tamm,bassløs og klangløs musikk i Koss mens i Sennheiser går det som bare hakka møkk *grin* Mitt headset Doubleju tee eff mate!! Ka slags koss headset er det? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) er trådløst headset noe å satse på? så på dette her http://www.lydrommet.no/artikkel/produkt/vis.html?id=12298 , er det dårligere lyd etc. med trådløst? Endret 19. november 2003 av ratata Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 er trådløst headset noe å satse på? så på dette her http://www.lydrommet.no/artikkel/produkt/vis.html?id=12298 , er det dårligere lyd etc. med trådløst? jeg lurer egenlig på om trådløst er bra jeg og men lurer på om det finnes noen i 500-1000 kr klassen Lenke til kommentar
Tian Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Grado leverer topp kvalitet på sine hodetelefoner, men de koster. Jeg kjenner flere musikere som påstår at Grado er kongen over alle hodetelefoner og ikke vil bruke annet, men smaken er som baken den, ikke alle synes at disse hodetelefonene sitter godt når dem er på! http://www.hi-fi-center.no/shop.cfm?path=29,33 Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg synes mine øretelefoner fra Braatens er bra jeg de er liksom så lette og fine.. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ingen som vet om man får kjøpt Denon hodetelefoner lenger? Fikk kjøpt de på hi-fi klubben før, men nå ser d ut som om de har slutta å selge de... Synes de hadde utrolig god lyd Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) MDR-V700DJ eller MDR-V500DJ Gode å ha på skallen og produserer ypperlig lyd. Skal du ha med mic funker denne Trust MC220G Silverline utmerket! Endret 30. november 2003 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå