ratata Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 trenger nytt headset i prisklassen 1000-1500 kr. har svært liten peiling på dette feltet så jeg trenger litt hjelp noen som har et bra forslag? hadde vert et pluss om jeg kunne få kjøpt det i en pålitelig nettbutikk... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Ikkje akuratt din pris klasse. Her er omtalen av ......... http://www.itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=244 ++Bra lydkort når du skal opp i ein slik prisklasse Endret 16. november 2003 av londoy Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Anbefaler Beyerdynamics DT250 på det varmeste Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Koss SB40 koster rundt 1000 spenn vel Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 sb40- 800kr procom.no kan du sjekke ut Lenke til kommentar
ratata Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 fant ikke sb 40 på procom :grine: .. er det noen andre steder jeg får kjøpt dem? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Beyerdynamic dt250. Går også å få med mic. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv. Eh.. Ka grunnlag har du for å sei det? Sjøl om du har hatt litt uflaks med dine behøver ikkje det å bety at alle er sånn. I sin prisklasse er Koss sammen med AKG og Sehnheisser noke av det beste som er å få kjøpt. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 I prisklassen som ratata nevnte er det ingen grunn til å velge koss. De har noen bra modeller rundt 600kr klassen, ellers er det et middelmådig merke. Dessuten er kosselementer svært skjøre. Og alle jeg kjenner som har hatt koss har måttet levere dem inn for å bytte elementer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Oi.. Såg ikkje kor mykje han skulle bruke.. My bad. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv. Eh.. Ka grunnlag har du for å sei det? Sjøl om du har hatt litt uflaks med dine behøver ikkje det å bety at alle er sånn. I sin prisklasse er Koss sammen med AKG og Sehnheisser noke av det beste som er å få kjøpt. Jeg kjenner folk som bruker teip for å holde Kossene sine sammen.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Dei fleste hesdphones bli ikkje ødelagt om du bruka dei på normalt vis. Dei er tross alt ikkje til å ha på føttene eller til å sitte på. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Anbefaler Grado SR60. Har selv modellen over, altså SR80, de har utrolig bra lyd! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv. Vel, det fine med Koss er jo det at de har livstidsgaranti. Vel jeg vet ikke, men mine Kosser (som kostet rett over 300 kr) har jeg mistet og mere, uten at jeg merker noen forskjell... Men kanskje jeg bare har vært heldig? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv. Vel, det fine med Koss er jo det at de har livstidsgaranti. Vel jeg vet ikke, men mine Kosser (som kostet rett over 300 kr) har jeg mistet og mere, uten at jeg merker noen forskjell... Men kanskje jeg bare har vært heldig? Mine PortaPro har eg hatt i snart 2 år no og dei har tålt omtrent alt. Veit at eg har skreve ovanfor at dei ikkje er til å ha på beina eller til å sitte på, men mine har altså blitt både trakka på, mista ned, falt av når eg har sykla og ja.... Dei er fortsatt intakte og bærer ikkje tegn til å vere skada på noken måte i det heile. Det må nesten nemast at desse blir brukt DAGLIG! Der for vil eg påstå at Koss sine produkt er kvalitet og ikkje noke anna. Har btw aldri måtte bytta element i dei heller. Ein kamerat kjøpte seg nye for ei stund sidan og eg hørte på begge - lyden? jo den var like god i mine som i hans. Så eg trur ikkje du berre har vore heldig nei, berre fått et standard godt produkt. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Plantronics DSP-500 http://www.plantronics.com/europe_union/en...odId=prod440044 Lenke til kommentar
ratata Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) er det mic på grado sr60\80? Endret 16. november 2003 av ratata Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) er det mic på grado sr60\80? Nei, ingen mikrofon på mine Grado SR80 i allefall. Da må du nok se deg om etter noe annet! Endret 17. november 2003 av Solaris Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har Trust Multi Function headset 410 Bass...og synes de er supre..billige er de også. du får også med bass og volumkontroll, første gang jeg prøvcde de..satt jeg bare der og hørte på musikk...de var helt herlig, men har du de på deg i mer enn 6 timer..så må du snu litt på de..er litt vonde etter mange spilling. Koster 236,- på psdata Trust Multi Function Headset 410 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå