Gå til innhold

headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv.

Eh.. Ka grunnlag har du for å sei det? Sjøl om du har hatt litt uflaks med dine behøver ikkje det å bety at alle er sånn.

I sin prisklasse er Koss sammen med AKG og Sehnheisser noke av det beste som er å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv.

Eh.. Ka grunnlag har du for å sei det? Sjøl om du har hatt litt uflaks med dine behøver ikkje det å bety at alle er sånn.

I sin prisklasse er Koss sammen med AKG og Sehnheisser noke av det beste som er å få kjøpt.

Jeg kjenner folk som bruker teip for å holde Kossene sine sammen..

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv.

Vel, det fine med Koss er jo det at de har livstidsgaranti. Vel jeg vet ikke, men mine Kosser (som kostet rett over 300 kr) har jeg mistet og mere, uten at jeg merker noen forskjell...

 

Men kanskje jeg bare har vært heldig?

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Ikke kjøp Koss. Det er noe av det værste du kan kjøpe. Det er noe drit som faller sammen etter 1 uke.. Gå heller får litt mer profesjonelle merker som Grado,Sennheiser osv.

Vel, det fine med Koss er jo det at de har livstidsgaranti. Vel jeg vet ikke, men mine Kosser (som kostet rett over 300 kr) har jeg mistet og mere, uten at jeg merker noen forskjell...

 

Men kanskje jeg bare har vært heldig?

Mine PortaPro har eg hatt i snart 2 år no og dei har tålt omtrent alt. Veit at eg har skreve ovanfor at dei ikkje er til å ha på beina eller til å sitte på, men mine har altså blitt både trakka på, mista ned, falt av når eg har sykla og ja.... :roll: Dei er fortsatt intakte og bærer ikkje tegn til å vere skada på noken måte i det heile. Det må nesten nemast at desse blir brukt DAGLIG! Der for vil eg påstå at Koss sine produkt er kvalitet og ikkje noke anna.

Har btw aldri måtte bytta element i dei heller. Ein kamerat kjøpte seg nye for ei stund sidan og eg hørte på begge - lyden? jo den var like god i mine som i hans.

Så eg trur ikkje du berre har vore heldig nei, berre fått et standard godt produkt.

Lenke til kommentar

Jeg har Trust Multi Function headset 410 Bass...og synes de er supre..billige er de også.

du får også med bass og volumkontroll, første gang jeg prøvcde de..satt jeg bare der og hørte på musikk...de var helt herlig, men har du de på deg i mer enn 6 timer..så må du snu litt på de..er litt vonde etter mange spilling.

Koster 236,- på psdata

Trust Multi Function Headset 410

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...