Gå til innhold

Abstrakt 696

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielle og spennende farger, går ut i fra at du har gjengitt disse slik de er i virkeligheten. Fint utsnitt også der du sikkert bevisst bare har tatt med det grå på to sider. Du er jo glad i stein, og som du vet er det fine fargekombinasjoner og sjatteringer på Kanariøyene også. Skal vise eksempel på dette senere.

Skj

Lenke til kommentar

Bare den røde thulitten som har tilnærmet ekte farge her.

Resten er mekka.

Bl.a. er stativet som steinen står på klonet vekk i det blå.

Kan nevne at jeg har haugevis av stein jeg her slipt og polert som er båret hjem fra Lanzarote.

Ligger nå på glass i kjeller'n sammen med norsk stein bl.a. fra Akerselva.

Har lagt samling på hylla eller mer riktig i skapet nå for skapet er fullt.

Men er du nysgjerrig så finner du litt fra min samling av steiner og fossiler her:

http://www.pbase.com/kneppen/from_may_collection_of_stones_c

Roar

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke helt bestemme meg for hva jeg syns i dag :D

Det er jo fint, med stilig struktur og gode farger i hop. Og god komp som alltid.

Jeg tror jeg er litt hjerneskada eller no, for jeg "ser" nærbilde av ei brystvorte..nesten så jeg ikke tør si det. Men hvis du fikk deg et glis, så er det verdt det;)

Lenke til kommentar

Det er jo fint, med stilig struktur og gode farger i hop. Og god komp som alltid.

Jeg tror jeg er litt hjerneskada eller no, for jeg "ser" nærbilde av ei brystvorte..nesten så jeg ikke tør si det. Men hvis du fikk deg et glis, så er det verdt det;)

Tror jeg står over å sutte på denne thuliitkula, men du avstår vel å stille som erstatning går jeg ut fra?

Roar

Lenke til kommentar

Tror jeg står over å sutte på denne thuliitkula, men du avstår vel å stille som erstatning går jeg ut fra?

Roar

Hahaha! :laugh: Tror jeg må avstå denne gangen, selv om jeg har to stykker for hånden til enhver tid ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...