Bjorpa Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har klart å knuse skjermen på min Honor 6, og tenker å bytte. Har vært fornøyd (til mitt bruk) med både IOS og Android. Mitt bruk er egentlig standardbrukeren (sosiale medier, bilder, meldinger, surfing, musikkavspilling). 1. Jeg har ikke tenkt å gå til en svakere telefon en Honor 6. 2. Jeg kunne egentlig tenkt meg å teste enten en Nexus eller en WP, men er ikke veldig viktig. 3. Den bør ta bedre bilder enn Honor 6. 4. Jeg er klumsete, så er den kjent for å knuse lett, er det et minus. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Pris er jo ofte greit å ta med før en ber om forslag... Lenke til kommentar
Bjorpa Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Pris er jo ofte greit å ta med før en ber om forslag... IPhone 6s og samsung s6 edge+ og z5 premium er i stiveste laget. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Tja, Honor 7 kan jo være et godt alternativ? Sterkt forbedret kamera Mye bedre build (kjennes virkelig ut som kvalitet) Fingertrykkavleser 3gb minne og kjapp CPU. God pris. 1 Lenke til kommentar
Bjorpa Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Tja, Honor 7 kan jo være et godt alternativ? Sterkt forbedret kamera Mye bedre build (kjennes virkelig ut som kvalitet) Fingertrykkavleser 3gb minne og kjapp CPU. God pris. Ja, vurderer den, men er ganske missfornøyd med 6'eren jeg har, og synes z2'en jeg hadde før nesten var bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå