Spillredaksjonen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Julekalenderen er i gang, og vi har mye kult på lager til dere.KONKURRANSE: Se hva som skjuler seg bak årets første kalenderluke Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det første spørsmålet klarte jeg faktisk ikke å Google meg frem til. Aldri skjedd før :O 1 Lenke til kommentar
Citrus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Bare til xbox one? Lykke til vinnern av dagens luke! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det første spørsmålet klarte jeg faktisk ikke å Google meg frem til. Aldri skjedd før :O Klarte det eg ...men ja det var vanskeligere en ventet Lenke til kommentar
Cyber-Lieutenant Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 hmm, siste spørsmål var ikke enkelt siden det kan være 2 svar muligheter, alt etter hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 hmm, siste spørsmål var ikke enkelt siden det kan være 2 svar muligheter, alt etter hvordan du ser på det. På hvilken måte? Lenke til kommentar
Cyber-Lieutenant Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 hmm, siste spørsmål var ikke enkelt siden det kan være 2 svar muligheter, alt etter hvordan du ser på det. På hvilken måte? Jeg tenkte kanskje at "season pass" ble regnet som en tilleggspakke eller ikke. Var litt usikker på akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå