OHJohansen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vi tester sveitsisk kvalitetsur med smart-funksjoner.TEST: Alpina Horological Smart Watch Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 2 år er absolutt godkjent i min bok. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har den kobling mot Apples Healthkit? Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Altså en helt ordinær klokke med sensorer? Hva er kriteriene for "smartklokke"? Sikkert absolutt et godt alternativ for de som ønsker noe midt i mellom.. 2 Lenke til kommentar
OHJohansen Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Har den kobling mot Apples Healthkit? Hei, klokken har støtte for Apple Helse, og andre programmer som for eksempel Runkeeper. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hva er kriteriene for "smartklokke"? Jeg gjetter på "Connectivity", at den kan snakke med andre apparater. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvorfor er ikke Tag Heuer Connected nevnt under alternativer..? http://www.tagheuerconnected.com/product Lenke til kommentar
Olegullsmed Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Vil bare presisere at den lille viseren som testpanelet mente viser antall skritt, viser % av dagsmål for aktivitet, dvs at setter man målet til 10000 skritt om dagen, så vil du når viseren står på 50 ha gått 50% av dagsmålet, dvs 5000 skritt. Dagsmålet velger du i appen helt selv fra 0-20000 skritt. Når det gjelder det de sier om manuelt å registrere søvnmodus, så er det meget enkelt, bare trykke kronen/knappen inn i 3 sekunder, så veksler uret mellom aktivitetsmodus til søvnmodus. Jeg har testet uret i 1,5 mnd og er veldig fornøyd. Hvis noen her er innteressert i uret, så forhandler min butikk disse urene. Min demoklokke, pent brukt blir også lagt ut for salg billig hvis noen er innteressert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg