AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei, jeg har att spasmer i venstre øyet i flere dager. Det er ganske merkbare, som om noe liksom sitterfast og pørver å komme seg løs - feeling. Er dette noe alvorlig? 19, ingen medikamenter, god helse. Anonymous poster hash: 90590...f16 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Leamus? Normalt, men kan og skyldes lite på magnesium eller kalsium. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det heter Leamus og er ufarlig, men kan være et tegn på at du er stresset, mangler visse næringsstoffer, for mye alkohol/koffein eller andre grunner.. http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article821531.ece Den lille erfaringen jeg har er at det er mangelen på næringsstoffer som er hovedsynderen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Som nevnt så kan det være leamus. Som kan være pga grunner Thor nevner. Men det kan også være pga syns problemer. Overanstrenger en øyne for mye så kan leamus være en utløser samt spasmer i selve øyet. Jeg har hatt dette og det var ikke en behagelig opplevelse...løsningen ble kraftigere briller og mer bruk av dem. Er du usikker så stikker du til en optiker. Endret 1. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå