Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Vanndråper... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Berrføtt ute på terassen igjen nå? ...du må passe på så du ikke blir forkjølt! Flotte bilder. Fint lys. Tror jeg heller mot V1. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Dette liker jeg . Veldig bra Blir inspirert til å ta bilder når en ser dette Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 V1 står seg jo fint med sitt nervemønster og gjennonnomskinnelige dråper. Hvem man skal velge av de to andre får heller stå åpent da begge jo har fine linjer. Hadde det ikke vart for den sorte vertikale stanga hadde det nok blitt V3. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Slike blader med vanndråper var på terrassen vår her om dagen også, men glemte å ta fram fotoapparatet. Fine versjoner alle tre, heller mot V1 som favoritt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fine og fantasifulle bilder av blad m/dråper. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Synes alle tre var vakre her Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 v1 for meg- flott bilde rent og enkelt i sin prakt Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Meget severdig. Synes både lys, farger og skarphet ble veldig bra her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Eit fint bilde--stili. Likte godt farger her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Takk alle sammen for hyggelige og positive kommentarer ! Denne gangen var jeg kledd etter forholdene og med skikkelig skotøy. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 God serie med harmoniske farger og fine komposisjoner. Jeg er ikke så begeistret for softingen. Vanskelig å sette en versjon foran de andre. De to siste blir kanskje litt for like? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 God serie med harmoniske farger og fine komposisjoner. Jeg er ikke så begeistret for softingen. Vanskelig å sette en versjon foran de andre. De to siste blir kanskje litt for like? Hei Lassern ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Brukte minimalt med softing i v1 , noe mer i v2 og v3 som også er to versjoner av samme bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Skikkelig stilige, disse bladdråpebildene, dine! Kan faktisk egne seg i stort format på veggen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Skikkelig stilige, disse bladdråpebildene, dine! Kan faktisk egne seg i stort format på veggen.... Hei smort1 ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Har fått fanget flere slike på brikken og skal lage noe som skal opp på veggen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg