Redaksjonen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Denne premien er for deg som elsker god underholdning!KONKURRANSE: Nå kan du åpne den første kalenderluken Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen M Skrevet 30. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2015 Fin premie. Synd det er TV. Går jo aldri noe bra der :/ 10 Lenke til kommentar
x10an14 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Lenke til kommentar
Populært innlegg SynT Skrevet 30. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2015 Hvis mer en 14 000 er korrekt svar så er vel teknisk set alle alternativene korrekte også 17 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Meh. CD's "nye" kabel-tv tuner (ADB 5743), da snakker vi avansert. Den er selvfølgelig kun tilgjengelig for kabel-tv kunder (inkl fiber). For øvrig flott at man kan vinne denne pakken, men med på kjøpet "vinner" man en regning fra NRK to ganger i året. Pass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Denne hadde vært noe, er nemlig lut lei av hårføneren. Den gir meg hodepine, og katten reagerer også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Blir for dumt å delta i en konkurranse hvor man kan ende opp med to ganske store regninger. 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Hadde jeg vunnet den, ville jeg git den til kjære mor som ikkje er så flink med internett. Hun bruker fårtsatt tv 2 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvis mer en 14 000 er korrekt svar så er vel teknisk set alle alternativene korrekte også Alternativt kan ikke 5000 være feil? 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Er det slik å forstå at kun tek.no kjører julekalender i år i tek-nettverket eller vil de andre sidene også kjøre egne kalendere? Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg trenger vel ikke betale lisens visst jeg skal selge den og takke nei til gratis tv en stund ? Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Dette er faktisk ikke sant. TV-leverandører har ikke rapportering til NRK om hvilke kunder som har abonnement hos de, kun antallet kunder. 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Er det slik å forstå at kun tek.no kjører julekalender i år i tek-nettverket eller vil de andre sidene også kjøre egne kalendere? tek.no og gamer.no kjører julekalender. Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Jeg må jo ikke det visst jeg ikke kobler den opp og ikke har tv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Jeg må jo ikke det visst jeg ikke kobler den opp og ikke har tv.. Jo, mottakeren er lisenspliktig uavhengig om du bruker den eller ikke. Blir nok ikke med i dagens julekalender. Men ser frem til å se lukene de kommende dagene mot jul En veldig fin premie for de som ønsker å ha tradisjonell TV! Endret 1. desember 2015 av Kron Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Er det slik å forstå at kun tek.no kjører julekalender i år i tek-nettverket eller vil de andre sidene også kjøre egne kalendere? tek.no og gamer.no kjører julekalender. I tillegg til Tek.no og Gamer.no sine julekalendere har også vårt søsternettsted Tu.no en kalender her: http://www.tu.no/julekalender/ 1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) "Hvor mange titler ligger i Canal Digitals Go-tjeneste?" Har dere tenkt dere skikkelig om angående svaralternativene til dette spørsmålet? Endret 1. desember 2015 av Lch Lenke til kommentar
Jonner'n Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hva skjedde med de tre julekalenderne til Akam, Mobil og Hardware? Vet at sidene er slått sammen, men kunne likevel ha hatt 3-4 julekalendere med forskjellig tema? Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Husk alle som vurderer å bli med på denne trekningen, dere må (om dere ikke allerede gjør det) betale NRK lisens om dere vinner denne! Jeg må jo ikke det visst jeg ikke kobler den opp og ikke har tv.. Jo, mottakeren er lisenspliktig uavhengig om du bruker den eller ikke. Blir nok ikke med i dagens julekalender. Men ser frem til å se lukene de kommende dagene mot jul En veldig fin premie for de som ønsker å ha tradisjonell TV! Er det noe nytt som er kommet i det siste da siden jeg har mottaker fra rikstv og canal digital og ikke betaler lisens ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Juletradisjonen er i gang , har vært med siden den startet. Eneste tradisjonen jeg skulle ønske sluttet er at jeg ikke har vunnet noe til nå, føler meg heldig i år ... Ho Ho .... God Jule start til medlemmer å Hw.no staben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå