AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ja tittelen summerer alt veldig kort. Jeg hadde vært sammen med vedkommende i to år (jeg er/var gutten i forholdet). For to uker siden slo hun opp da hun ikke trodde det ville vare i lengden,jeg var svært uenig, men hadde ikke stort annet valg enn å gå med på det. Jeg prøvde lenge å overbevise henne om å prøve igjen, uten hell, jeg var helt klart den mest påvirkede av bruddet. så igår skulle vi møtes som venner, for vi hsr vært bestevenner de siste to årene så er velsig tungt å ikke se hverandre. Før jeg visste ordet av det lå hun over meg i senga og dere kan tenke dere fram til resten. Vi hsddde det flott, prstet ut og hun sa at hun ville prøve en gang til, men at vi måtte holde det hemmelig slik at vennene ikke fant det ut (hun hadde lovet dem å vente minst en måned med å prøve igjen). Jeg sa okei, utrolig nok. Vi snakket om hva vi dkulle endre videre og la en slagplan. så sov jeg over, vi hadde xxx igjen og vi lot som ingenting. Så ble hun med meg hjem dagen etterpå, vi lagde amt ksote oss og hadde xxx, igjen... Jeg skjlnte dette gikk veien og ting begynte endelig å lysne opp for meg igjen. Så skulle hun på trening og sa hun skulle komme tilbake etterpå så skulle hun sove over. Da hun skulle vært her fikk jeg en telefon og hun sa at hun ikke kom og at vennene hadde funnet det ut og at vi måtte slutte nå. hun hadde tilsynelatende bedt vennene om å stoppe henne om noe slikt skjedde tidligere, så det vsr det de gjorde. plutselig sa hun at hun ikke så noen frsmtid og at hun bare gjorde dette siden hun savnet meg. hun vil ikke innlede ett forhold og vil kutte kontakten helt. Jeg gikk rett i kjelleren igjen, angrep veggen littegranne og spurte hvordan i helvete hun kunne ta dette over telefon, hva hadde skjedd om vennene dine ikke hadde oppdaget det? Fikk ikke noen gode svar. Til slutt fikk jeg henne til å møte meg imorgen for å faktisk snakke med meg. Jeg vet ca. alle tenker at jeg burde gå videre, men tro meg det hsr jeg prøvd. Jeg er av den håpløse romatiske typen og mener virkelig dette er den rette, til tross for hennes nylige umodne handlinger. Men hva mener dere, tror dere hun bare lurte seg selv igår? at jeg burde gå videre? At hun egentlig vil men vennene holder henne tilbake? Jeg klarer ikke dette mer ass, å gå alene funker heller ikke. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hva var det dere blei enige om å "fikse" i forholdet hvis dere blei sammen igjen? For alt du veit så trengte hun en plass å sove på og brukte deg for det passet bra, eller hun angret 1 sek og ville prøve, men har venner som overbeviser henne om at du og henne ikke skal være sammen. Det må jo være noe galt mellom dere siden hun får sine venner til å overbevise henne om at dere ikke har fremtid sammen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Hva var det dere blei enige om å "fikse" i forholdet hvis dere blei sammen igjen? For alt du veit så trengte hun en plass å sove på og brukte deg for det passet bra, eller hun angret 1 sek og ville prøve, men har venner som overbeviser henne om at du og henne ikke skal være sammen. Det må jo være noe galt mellom dere siden hun får sine venner til å overbevise henne om at dere ikke har fremtid sammen. det er det som er så rart. hun har ingen god grunn. Hun mente jeg måtte være mer med andre og det har jeg nå vært så da tenkte hun sikkert at det kunne gå, men så kol vennene. Hun hsr liksom ingen klar grunn, hun sier bare hun ikke tror det varer i lengden uten å ha en grunn. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Virker som om at det var ett one-night-stand.. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Tror ikke hun lurte seg selv. Tror heller hun lurte deg! 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Gå videre. Forholdet var over og du gikk rett på limpinnen. Du vet vel like godt som henne at ingen venninner kan stoppe henne fra å gjøre hva hun vil. xxx Det er lov å skrive "sex" på forumet. 5 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 det er det som er så rart. hun har ingen god grunn. Hun mente jeg måtte være mer med andre og det har jeg nå vært så da tenkte hun sikkert at det kunne gå, men så kol vennene. Hun hsr liksom ingen klar grunn, hun sier bare hun ikke tror det varer i lengden uten å ha en grunn. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Mennesker er rare dyr. Vi oppfører oss irrasjonelt og er jævlige med hverandre i det ene øyeblikket bare for å snu helt rundt på flisa i det andre. Vi lar være å gjøre masse ting som vi egentlig har lyst til og som er bra for oss, og vi stuper uti ting vi egentlig hater og skader oss. Hvorfor hun gjør som hun gjør vet bare hun. Og hvis hun ikke vil forklare det for deg, så er det faktisk bare et faktum du er nødt til å forholde seg til. Ta heller tilbake kontrollen over situasjonen. Du kan ikke styre hva hun gjør, tenker eller føler, men du er herre over deg selv. Føler du hun er vanskelig å forholde seg til så trenger du ikke å forholde deg til henne i det hele tatt - kutt henne helt ut. Det er helt og holdent i din makt å gjøre. Kommer hun så krypende tilbake så kan du ta en vurdering på om du synes det er verdt risken med enda en slik runde som dette eller om det nå er du som avviser henne. Å sitte på ræva og vente på andre er en legendarisk dårlig strategi. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 det er det som er så rart. hun har ingen god grunn. Hun mente jeg måtte være mer med andre og det har jeg nå vært så da tenkte hun sikkert at det kunne gå, men så kol vennene. Hun hsr liksom ingen klar grunn, hun sier bare hun ikke tror det varer i lengden uten å ha en grunn. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Mennesker er rare dyr. Vi oppfører oss irrasjonelt og er jævlige med hverandre i det ene øyeblikket bare for å snu helt rundt på flisa i det andre. Vi lar være å gjøre masse ting som vi egentlig har lyst til og som er bra for oss, og vi stuper uti ting vi egentlig hater og skader oss. Hvorfor hun gjør som hun gjør vet bare hun. Og hvis hun ikke vil forklare det for deg, så er det faktisk bare et faktum du er nødt til å forholde seg til. Ta heller tilbake kontrollen over situasjonen. Du kan ikke styre hva hun gjør, tenker eller føler, men du er herre over deg selv. Føler du hun er vanskelig å forholde seg til så trenger du ikke å forholde deg til henne i det hele tatt - kutt henne helt ut. Det er helt og holdent i din makt å gjøre. Kommer hun så krypende tilbake så kan du ta en vurdering på om du synes det er verdt risken med enda en slik runde som dette eller om det nå er du som avviser henne. Å sitte på ræva og vente på andre er en legendarisk dårlig strategi. var allerede litt på vei til å komme meg videre... får bare starte fra scratch igjen.. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 var allerede litt på vei til å komme meg videre... får bare starte fra scratch igjen.. Anonymous poster hash: 0bcea...8f8 Ja, jeg sier ikke at det er lett. Men hvis hun vingler sånn er du nødt til å bestemme deg og ta kontrollen selv, ellers kommer du til å rives i fillebiter. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For å forsøke å bryte litt igjennom dømmetåka som har lagt seg over tråden, så vil jeg si at jeg håper dere er relativt unge, ettersom det å la venner påvirke seg på denne måten ikke hører hjemme i voksenlivet. Ditt angrep på veggen trekker også i den retning. Nå sier du ingenting om årsakene til at hun slo opp, men forøvrig synes jeg du – og vi – skal være forsiktig med å dømme henne for det hun gjorde, men noen ting kan sies. Det er trist at det er slutt mellom dere. At hun velger å forsøke på nytt fordi hun føler for det, selv om hun har avtalt noe annet med vennene er teit. Forøvrig er det lite du kan gjøre. Jeg ønsker deg lykke til. Dama slo nettop opp med meg også Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 du gjør alt feil, det du ikke skjønner er at hun vil ikke være kjæresten din, men hun liker å være sammen med deg, så hun bruker deg.... hun har deg litt på si mens hun venter på at noen andre skal komme, du må sette hardt mot hardt, enten så er det dere eller så er det INGENTING. hittil gjør du alt feil..... alt Anonymous poster hash: 5fe8e...5cf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå