ethomassen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Urolig hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Stili uværsbidle. Liker best v1.. Heller bildet litt ? Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Stili uværsbidle. Liker best v1.. Heller bildet litt ? Ja,det heller vel litt:) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Forrykende stormvær der zoomingen forsterker inntrykket, særlig i V1 der dette kommer best fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Forrykende stormvær der zoomingen forsterker inntrykket, særlig i V1 der dette kommer best fram. Mvh Ragnar Egentlig er dette dagen derpå. Når det stormer som verst spanderer jeg ikke helsa mi der ute.Takk for respons på bildene Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ruskever ser eg-det samme her. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 To flotte versjoner som jeg tror vil heve seg ytterligere ved litt beskjæring: V1 ville jeg tatt en halvering av himmelen. Det samme i V2 samtidig som at jeg også ville beskåret nede rett på oversiden av det blanke feltet i vannet. Nå er forslagene gitt så kan du prøve dem ut hvis du har lyst. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg