C0bra Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Det ser ut til at P4 3.4 og 3.4EE skal komme ut i første kvartal i 2004.. Blir gode greier det, uten om prisen! men da synker sikkert 3.2 og 3.2EE en god del.. Vet den ikke er helt ny men.. Endret 15. november 2003 av C0bra Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Blir spennende det! Håper 3.2GHz EE synker såpass i pris slik at oss vanlige brukere kan kjøpe oss en slik : Den nye 3.2GHz EE har jo en ulåst multiplier. Går ikke ann å stille den opp, men ned. Det går å stille den ned til 8. Da for vi jo ganske naiz bånbredde! Tenker da på, hvis man stiller multiplieren ned til 10 f.eks så må man ha 320FSB for å få 3200MHz. Det blir jo digg bånbredde Endret 16. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Blir spennende det! Håper 3.2GHz EE synker såpass i pris slik at oss vanlige brukere kan kjøpe oss en slik : Den nye 3.2GHz EE har jo en ulåst multiplier. Går ikke ann å stille den opp, men ned. Det går å stille den ned til 8. Då for vi jo ganske naiz bånbredde! Tenker da på, hvis man stiller multiplieren ned til 10 f.eks så må man ha 320FSB for å få 3200MHz. Det blir jo digg bånbredde Ja, men man trenger jo ram som støtter det også da.. men uansett så blir det digg! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, men man trenger jo ram som støtter det også da.. men uansett så blir det digg! Ja seff Får da håpe at ram produsentene kjapper seg med å komme ut med raskere ram. Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Blir spennende det! Håper 3.2GHz EE synker såpass i pris slik at oss vanlige brukere kan kjøpe oss en slik : Den nye 3.2GHz EE har jo en ulåst multiplier. Går ikke ann å stille den opp, men ned. Det går å stille den ned til 8. Da for vi jo ganske naiz bånbredde! Tenker da på, hvis man stiller multiplieren ned til 10 f.eks så må man ha 320FSB for å få 3200MHz. Det blir jo digg bånbredde Hvordan vet du at den er ulåst ? Kan du ji meg link til siden der du fant denne infoen ? Jeg synes at Intel absolutt bør få P4 3,4 og 3,4 EE ut før jul, det er vel det minste vi kan forlange nå, siden Prescott har blitt forsinket så mye. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) ,16/11/2003 : 16:33] Hvordan vet du at den er ulåst ? Kan du ji meg link til siden der du fant denne infoen ? Jeg synes at Intel absolutt bør få P4 3,4 og 3,4 EE ut før jul, det er vel det minste vi kan forlange nå, siden Prescott har blitt forsinket så mye. På omtrent alle utenlanske forum sier folk at den er ulåst. På overclockers.com er det en som har den, han bekrefter også det. Endret 16. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Uansett tror jeg ikke i875P hovedkorta klarer særlig høyere enn 1200FSB (300x4) stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå