Gå til innhold

NFS Underground


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye skryting av tider her, men hva syntes dere faktisk om spilleT?

 

Hørte at det skulle være mye upgrade muligheter osv, noen som har fått tittet på dette i det hele tatt????

 

Har helt klart tenkt å kjøpe dette spillet når det blir sluppet på Xbox, men greit å få litt feed back på hva folk syntes om spillet på forhånd!

Lenke til kommentar

Synes det er superfett. Fartsfølelsen er enorrm når man setter på motion blur (den tilstanden minner meg om bullettime i Max Payne bare at alt går kjapt) Men har altså bare prøvd den ene vanlige banen og dragbanen. Skal bli bra å få prøvd det online og testet ut flere baner osv.

 

Skjønner ikke hvordan folk kommer langt over 300 km/t forresten. Jeg ligger på rundt 25.50 i drag der farten er 290 km/t og noe. Men man kryper stadig litt oppover. Er det sånn at man får raskere bil når man får flere poeng?

Lenke til kommentar

Har endelig fått det til å funke online. Porter må nok åpnes for det er mange man ikke kan møte pga. "firewall issues". Ellers er hele grensesnittet ganske håpløst, man må klikke endel for å få til ting som burde være enkelt. Det er en chat der man kan skrive ca. fem ord av gangen, og når man har kjørt mot noen (hvis man finner noen å kjøre mot) blir man koblet fra serveren man var på. Jeg har til gode å "treffe igjen" noen jeg har kjørt mot så man kan utveksle kommentarer om løpet osv. Ranking/poengsystemet ser lovende ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bruker dere en nos av gangen eller begge på en gang. og når? jeg bruker begge etter 6 gir. vet ikke farta

Ka begge?

jeg har vist ikke sett denne.

Det er kanskje ikke begge men når jeg trykker på space så virker den bare da, så når jeg holdt space inne, trode jeg det var det samme som å trykke 2 ganger på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...