Stonescream Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei Er det mulig å forandre knappene på tastaturet. Driver å programmerer litt og da bruker jeg vildig mye (){} / og av og til [] disse er vanligvis som tredjevalg på 7890 tastene. Går de ann å flytte de slik at jeg kan feks trykke alt å få de ned på ;:-_ tastene so ligger så praktisk til. Noen som har teorier om dette og er det mulig? Gjøre slik at altGR+; blir { altGr+: blir } osv. osv. eller bare skifte knapper som jeg ikke bruker til fornuftige muligheter. feks. hom, scroll lock, pause, end og page up og page down. Forandirngene bør bare være i windows etter som page up og down blir brukt av og til i dos. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Har ikkje testa dette, men du kan prøve denne linken: http://www.annoyances.org/exec/show/article02-022 Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Bruk Engelsk tastatur. Har gjort det dei siste åra.. Då ligg knappane du nevnte ved "å" og "¨", ved sidan av enter, og du treng berre nytta Shift. < og > ligg som Shift+"," og Shift+"."... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå