Eggja Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 God dag, Har eit dilemma på PS4 som har begynt å gå meg veldig på nervene i det siste. Problemet er som så; Dei 2 siste vekene så har eg mista tilgangen til PS Store, What`s new og sjølve menyen til spel på XMB. Når eg prøver å komme meg inn på PS Store så får eg berre opp ein blå skjerm med eit blinkende "Please Wait" beskjed. Uansett kor lenge eg lar det stå, så skjer det ingenting. I tillegg til det så får eg heller ikkje opp nyheitstavla til What`s New. Vanlegvis så pleier det å hjelpe med å trykke på trekant når dette skjer, men eg får ingen reaksjon når eg gjer dette nå. Alt det andre sosiale har eg tilgang til (Venneliste og spele over nettet) Så idag, så tenkte eg skulle prøve å gå inn på PS Store på min aldrende PS3, og jammen får eg samme problem der og. Berre der blir eg kasta rett ut igjen til menyen etter den har jobba eit minutt. Er det nokon her som har peiling på kva som skjer? Eg trudde fyrst det var eit softwarefeil til PS4, men når det så og sei skjer det samme med PS3en og, då begynner eg og lure på om det kanskje er internetten min som er problemet. Men samtidig så er det ganske rart at det berre plutseleg skulle dukke opp. Dette er det eg har prøvd på PS4: - Restarte PS4. - Restarte ruter. - Logge av og på PSN. - Koble til hjemmenettverket på nytt. - Rebuild database. Er det nokon gode råd her? Er det noko innstillinger på hjemmenettverket som eg kanskje må forandre på? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Prøv å bytte DNS-addressene. Jeg bytta til følgende da jeg hadde lignende problemer: Primary DNS: 208.67.222.222 Second. DNS: 208.67.220.220 Lenke til kommentar
Eggja Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Prøv å bytte DNS-addressene. Jeg bytta til følgende da jeg hadde lignende problemer: Primary DNS: 208.67.222.222 Second. DNS: 208.67.220.220 Prøvde det, men får fortsatt ikkje tilgang til funksjonene. Men eg ser nå etter eg har testa internett-tilgangen på PS4 at eg får opp ein beskjed: "Router might not support ip package fragment". Er det nokon som veit kva det betyr? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Sjekk ut http://community.us.playstation.com/t5/Consoles-Peripherals/Error-code-IP-Fragmentation/td-p/43131880 Og denne: http://community.us.playstation.com/t5/Consoles-Peripherals/Receiving-IP-fragmentation-message-on-my-PS4-and-PS3/td-p/43071505 Endret 1. desember 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Eggja Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Har nå fått fjerna beskjed ang "IP fragmentation pack". Var visst berre å skifte MTU til automatisk når ein skal koble seg eit nettverk med PS4. Men det fiksa dessverre ikkje hovudproblemet mitt, den er det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå