Gå til innhold

Kjøpe dress på nett - hvor?


thyes

Anbefalte innlegg

Hei hei. 

 

Jeg er på utkikk etter ny dress til jula, da min er hakket for stor, og er en helt typisk svart Dressmann sak. Jeg vil ha noe litt mer spenstig, gjerne litt farger, men ikke helt crazy. Synes Moods of Norway har mye kult, men prisen er litt for stiv synes jeg. 

 

Er det noen som har tips til nettsjapper? Om de er utenlandske eller norske spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fult mulig å finne en fin dress uten å prøve, men da lønner det seg å ha prøvd modellen før. Har selv kjøpt dresser på nett som passet bedre enn målsøm til 10k-15k. Men det er uansett en læringsprosess, og jeg har helt ærlig lite tro på at ting går bra første gangen, ved å blindt kjøpe en dress på nett.

 

Hva er budsjettet ditt på? Mer enn Dressmann, men mindre enn Moods? 

Lenke til kommentar

Jeg har vært innom Suitsupplys butikk i Vigo Street flere ganger, man har aldri funnet noe som både er fint nok og som sitter greit. Det føles som H&M for folk med litt mer penger.

 

Det er fristende å bestille på nett, men det skal ofte mange runder, og mye penger, til før du blir fornøyd. If ever.

Gå heller i en fysisk butikk og se hva du liker og få hjelp til å finne noe som passer. 

Lenke til kommentar

Har selv kjøpt dresser på nett som passet bedre enn målsøm til 10k-15k. 

Da har du fått dårlig målsøm, gitt.

 

Uansett. Personlig har jeg aldri kjøpt dress på nett, og kommer aldri til å gjøre det heller. De jeg kjenner som har kjøpt dress eller jakke/bukse på nett har enten prøvd merket tidligere og vet snitt og størrelser, eller byttet størrelse flere ganger. Det rekker du ikke før jul.

 

Volt må vel ha noe som er ca budsjettet ditt. Hold deg til marineblått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei hei. 

 

Jeg er på utkikk etter ny dress til jula, da min er hakket for stor, og er en helt typisk svart Dressmann sak. Jeg vil ha noe litt mer spenstig, gjerne litt farger, men ikke helt crazy. Synes Moods of Norway har mye kult, men prisen er litt for stiv synes jeg. 

 

Er det noen som har tips til nettsjapper? Om de er utenlandske eller norske spiller ingen rolle :)

 

 

vet ikke hvilken frist du har ...men www.luganorge.no har priser fra 3000,- og oppover hvis du velger kampanjestoff men vet ikke hvor fort de leverer.

 

ellers har vel house of singles på skøyen helt greie saker, men der starter det på 4500,- 

 

så alt er avhengig av pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...