Vizio Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 De spiste jo bare di som var døde da. De tok ikke å drepte noen for å spise de. Inntil de slapp opp for døde.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 De spiste jo bare di som var døde da. De tok ikke å drepte noen for å spise de. Inntil de slapp opp for døde.. Jeg hadde heller sulta til døde en å drepe noen. Hadde ikke klart og ta livet av et menneske. Egentlig ganske bortkasta penger av den norske stat og sende meg til militæret, jeg ville nokk løpt i motsat retning av der kampen er om jeg blei sent ut i en ekte kamp Med mindre det er en Hitler fyr som vill inta Norge for å sende mange av folket i landet til utrydnings leirer, da ville kjempa som en helt. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hesteridning er så definitivt en ekstremsport. Prøv å forklare en den gang 5 år gammel gutt ( meg ) at det ikke er ekstremt å bli kastet av en 2 meter høy hest som har gått berserk. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) jeg har foresten fortsatt vondt i ryggen etter jeg ble slengt av en hest da jeg var 10 .. var ikke det å bli kastet av den som skadet meg .. men det at den løpte over meg .. hester har ikke de føttene som er mykest å bli tråkket på av heller Endret 16. november 2003 av Kebab GUD Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) fler folk blir alvorlig skadet pga Hesteridning enn i noen annen sport Eh...var temmelig sikker på at det var fotball som var sporten med mest skader... uansett kan jeg heller ikke helt forstå at det ikke er boksing. Der blir jo en dengt helseløs uansett, og folk får kutt i trynet etc.. Evt. ultimate fighting greiene der folk får knær i trynet etc.... Endret 16. november 2003 av RottePostei Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Kommer jo an på om du regner antall skader eller antall skader pr antall utøvere. Endret 16. november 2003 av buskmann Lenke til kommentar
Deg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hest er ivertfall ekstremt dumt Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, kan vel ikke si det er ekstremsport. I mine øyne er hest pålegg. Deilig hestepølse på arbeidsmaten. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hmmm, noen som har noen konkrete bevis for at hest er/ ikke er ekstrem sport? En av grunnene til at ridning skal være en ekstremsport var visst at hun jeg diskuterer med måtte ha ekstremsporforsikring. Betyr det at ridning ER en ekstremspor? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det kommer som sagt an på hvordan man definerer ekstremsport. Hvis det er forsikringsselskaper som skal definere hva som er ekstremsport, så JA, ridning er en ekstremsport. Hvis det er jeg som skal definere hva som er ekstremsport, så blir svaret NEI. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hmm ... trodde definisjon på extremsport var ting som har 100% dødelighet hvis noe går galt ... fallskjermhopping, strikkhopp,klatring uten sikkerhets tau o.s.v Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hesten er det DYRET som dreper flest mennesker i norge hvert år. (Kanskje etter vepsen?) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) De spiste jo bare di som var døde da. De tok ikke å drepte noen for å spise de. Inntil de slapp opp for døde.. Jeg hadde heller sulta til døde en å drepe noen. Hadde ikke klart og ta livet av et menneske. Egentlig ganske bortkasta penger av den norske stat og sende meg til militæret, jeg ville nokk løpt i motsat retning av der kampen er om jeg blei sent ut i en ekte kamp Med mindre det er en Hitler fyr som vill inta Norge for å sende mange av folket i landet til utrydnings leirer, da ville kjempa som en helt. /off topic tja, med tanke på at den eneste krigssituasjonen en vanlig værnepliktig kunne muligens komme opp i er den samme du beskriver...tror du passer bra i militæret da /on topic Den eneste måten hest kan være ekstem sport er hvis du setter snowboard på bena dens, stropper deg til salen, og kaster deg ut av ett fly med fallskjerm... Endret 19. november 2003 av MrLee Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den dagen Hest blir extremsport, blir lufting av hunden extremsport også Lenke til kommentar
ojb Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hmm ... trodde definisjon på extremsport var ting som har 100% dødelighet hvis noe går galt ... fallskjermhopping, strikkhopp,klatring uten sikkerhets tau o.s.v Virker logisk. Hvis all sport der man hadde en stor sjanse for å bli skadet skulle være ekstremsport, ville jo omtrent alle sporter vært det... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hmm ... trodde definisjon på extremsport var ting som har 100% dødelighet hvis noe går galt ... fallskjermhopping, strikkhopp,klatring uten sikkerhets tau o.s.v Sånn skikjøring ned fjell, ikke oppmerka eller noe, hopper og styrer på! er ikke det extremsport? der kan jo ting gå galt uten att de dør av det.... att de faller å sånn tenker jeg på! tror ikke det er 100% dødlighet..... vertfall ikke på alle! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg ville kalt kaiak og rafting på nivå 5 for ekstremt, men det er ikke 100% dødelighet da. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) I følge forsikrings selskapene er Turn (som jeg driver på med) også en extremsport. Men jeg har aldri skadet meg alvorlig der, og jeg er flink til å skade meg (klippekort på legevakten). Når jeg var mindre å skulle ri på en stor hest (syns jeg hvertfall da) kom føllet dens bort og bet meg i foten, det var extremt Endret 21. november 2003 av sluffy Lenke til kommentar
-Rocky Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Herregud, det er så trist hvordan noen mennesker ser på hester. Og da mener jeg ikke fysisk ser på, men billedlig. Hester er mer enn pålegg på brødskiva og en dum ting som skvetter når du blåser i ei fløyte. Har dere noengang prøvd å sette dere inn i andres situasjon? Pørvd å forstå hva hestefolk tenker? Har dere i det hele tatt lurt på hvorfor hestene skvetter når du plutselig blåser høyt i en fløyte? Fy f***, blir så sint når folk oppfører seg slik!!!!!!!!! Hvis dere er litt interessert i å vite hva som ligger bak disse "problemene" du eventuelt skulle hatt med at hester eksisterer, så kan dere spørre meg eller andre hestefolk eller gå til psykolog! Seriøst, hvis du er redd for hester etter en hendelse i barndommen din, så burde du gå til psykolog, det funker faktisk. Lenke til kommentar
-Rocky Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hesten er det DYRET som dreper flest mennesker i norge hvert år. (Kanskje etter vepsen?) For det første: vepsen er et insekt, ikke et dyr.... For det andre: Tror ikke det du du kan ikke bare skrive at det ER det og bruke det som fakta... du kan skrive at DU MENER at det er det.. Uansett; hvis du ikke kan så mye om hester, hvordan kan du da VITE med SIKKERHET at hesten dreper flest mennesker i norge hvert år?? jeg tror ikke du er helt sikker på hva du snakker om her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå