brukercorny Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Denne røde prikken på telefonappen vil ikke bort samme hva jeg gjør. Den kommer å går litt som den vil. Har så klart prøvd å åpne appen, lukke helt og åpne igjen, slå av og på tlf. Fått noen til å ringe til meg for å så ikke svare, da vil jo normalt den røde prikken komme opp med antallet tapte anrop inni. Da jeg gjorde dette sto det +1 inni prikken (sikkert en oppdatering eller noe som har endret dette, før sto det aldri + noe sted ved tapt anrop. Anyone?). Ingenting fungerer, den plager meg og jeg vil ha den vekk. Tips? Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Glemte bilde såklart! Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Åpne ringe appen, og trykk på "Telefonsvarer". Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Slå inn en spiker akkurat der. Neida, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Står det aldri noe tall i prikken? Hvilken iOS-versjon har du? Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Telefonsvarer har jeg prøvd før, prøvde nå igjen. Kommer alltid så langt som til at den "Konfigurerer telefonsvarer" også skjer ikke noe mer. Den blir aldri ferdig og etterhvert slutter den bare, og står slik som før. Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Haha det er nesten så irriterende ja, spiker frister! Jo, står tall i om jeg har ubesvart anrop. Ellers er den blank alltid. Har iOS 9.1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har du vært innom alle menyene og bladd nedover (slik at den oppdaterer seg) ? hvis ikke dobbel klikk på hjemknappen deretter avslutt appen med å dra den opp og ut av skjermen / restart telefonen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Prøv å hold inne power og hjem knappen til du ser Apple logoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sjekket om Skype har noen ubesvarte anrop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Prøv å hold inne power og hjem knappen til du ser Apple logoen. Dette vil jo slette alt på telefonen... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nei da, man tar bare noe som heter sort-reset, sletter absolutt ingenting på telefonen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hvorfor ikke bare slå den av på vanlig måte? https://support.apple.com/en-us/HT201559 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Fordi det er blitt prøvd uten hell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Da burde ikke soft reset hjelp heller, men det går sikkert an å prøve. Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Har aldri hatt Skype-app på tlf, prøvde også soft restart ved å holde inne begge knapper til applelogoen kom opp. Røde prikken er her fortsatt ??? Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Virker som den har bare hengt seg opp slik Endret 1. desember 2015 av Linneahjelpesløs Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Prøvd dette flere ganger ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Prøvd slå av/på funksjonen?Innstillinger -> Varsling -> Telefon -> Merk appsymbol -> Av Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Prøvd slå av/på funksjonen? Innstillinger -> Varsling -> Telefon -> Merk appsymbol -> Av Da går prikken vekk!!, da kommer det vel ikke varsel dersom jeg har tapte anrop heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå