ZMBT Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Kjør på med 15 minutter et par ganger denne uken og et par ganger neste uke. Kanskje du kan øke til 17 min neste uke. Så ser du deg i speilet og finner ut om du kan fortsette på denne måten - eller om du kan ta flere minutter. Jeg kommer selv til å ta sol 2-3 ganger nå før jul sånn at jeg ikke ser likblek ut på julebildene. Hvor brun pleier du å bli? Etter 2-3 ganger Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Kjør på med 15 minutter et par ganger denne uken og et par ganger neste uke. Kanskje du kan øke til 17 min neste uke. Så ser du deg i speilet og finner ut om du kan fortsette på denne måten - eller om du kan ta flere minutter. Jeg kommer selv til å ta sol 2-3 ganger nå før jul sånn at jeg ikke ser likblek ut på julebildene. Hvor brun pleier du å bli? Etter 2-3 ganger Vanskelig å svare på, du må bare prøve deg frem. Vil si jeg får bra med farge, men at det ikke ser unaturlig ut. Endret 1. desember 2015 av Magiii Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Trodde Leo21 var utestengt fra forumet for godt, men der tok jeg VELDIG feil. Tilbake med et annet nick, der profilen ikke kan besøkes. Det var nevnt tidligere at noen tror dette er en bruker som diskusjon.no opererer med, og jeg tror faen det stemmer. Anonymous poster hash: b8835...2a8 Lenke til kommentar
Mario10 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Er det egentlig lov med spraytan før solarium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg