Karo82 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hei. Ble nylig truet på Tlf. Vedkommende ringte fra et uregistrert mobil nr. Hva er veien å gå her? Må jo ta dette på alvor. Ingen direkte drapstrussel megån allikevel ubehagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Første jeg ville gjort er å anmelde det. Slik jeg har forstått det, så er det bare politiet som kan hente ut data om hvem som ringer fra skult nummer. Tviler på at operatørene gir slik informasjon ut. Var det eventuelt en person du kjenner som gjorde dette? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 På siden: For framtiden, ikke svar skjulte nr, samt ta opptak av alle samtaler 1 Lenke til kommentar
Karo82 Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Takk for svar. Jeg kjente ikke vedkommendes stemme. Får bare anmelde saken da. Han ringte ikke fra hemmelig nummer så jeg svarte i god tro! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Derfor det er greit å ha på opptak og lagre samtalen (de som har hemmelig nr tar du jo ikke ) - greit å ha når du ev skal anmelde 1 Lenke til kommentar
Karo82 Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Joda samt nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Derfor det er greit å ha på opptak og lagre samtalen (de som har hemmelig nr tar du jo ikke ) - greit å ha når du ev skal anmelde Tenker i grunnen det samme. Er dumt det ikke er opptaks funksjon på iPhone, man må selvsagt bruke en app.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå