nasem008 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Hei! Jeg har noen tips til deg som ønsker å bli youtuber! 1. Snakk tydelig! 2. Prøv å ha bra gameplay, og prøv å snakke hele tida! 3. Hver deg selv! 4. Kvalitet er kvantitet! Ikke bare legg ut for å legge ut! Legg ut videoer som er bra! 5. Finn deg et nettverk, spill spill med venner, eller andre youtubere på ditt nivå! 6. Ikke spør andre om å subscribe til kanalen din! De vil ikke se på videoene dine uansett! 7. Hjelp deg selv gro ved å bruke socialemedier! 8. Ikke bare bry deg om penger, likes, subs osv! Bare legg ut fordi du synes det er gøy! 9. Prøv å være mest orginal så mulig. 10. Hold kanalen din ryddig! Jobb mye med kanalen din! 11. Prøv å legg ut så jevnt så mulig! 12. Bruk thumbnails, det vil få seere til å se på videoene dine! Vis du har fler tips! Legg det gjerne nedenfor! Endret 30. november 2015 av Latias Reklame fjernet fra innlegget. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hei, jeg har noen tips til deg som legger ut tips på et forum: 1. Skriv tydelig. 2. Sjekk etter skrivefeil før du poster. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hei, jeg har noen tips til deg som legger ut tips på et forum: 1. Skriv tydelig. 2. Sjekk etter skrivefeil før du poster. 3. Ikke bruk forumet for snikreklamering av egen youtube-kanal. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 13: vær godt over gjennomsnittet fotogen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) 4. På forum finnes det mange eksempler på godt utført sarkasme. Sjekk at det ikke er tilfelle før du tar noe som tips. Endret 30. november 2015 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
hanzn- Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 4. Kvalitet er kvantitet! Ikke bare legg ut for å legge ut! Legg ut videoer som er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå