Øystein.F. Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 O jul med di herlege glede.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i desember 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Just Cause 3 er allerede skaffet og Xenoblade Chronicles X får jeg i morgen fra Gamezone.no. Må vel følge med på Mario & Luigi: Paper Jam Bros. tenker jeg. Ellers var det ingenting annet jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Herlig med en rolig mnd. Blir det flere spillkjøp blir det nok Tomb Raider som så fint måtte vente pga. Battlefront og Fallout 4..sistnevnte har også knapt blitt rørt siden BF..så med andre ord nok å spille for en stund enda. Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Elite Dangerous: Horizons. https://www.elitedangerous.com. Beta slippes i dag. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hm... Dragon Quest Heroes ble selvsagt forhåndsbestilt til PS4. Just Cause 3 er svært bra, men har det allerede. Mario & Luigi... tja, vi får se. Tror faktisk dette er en måned uten ett eneste interessant spill for meg. Kanskje like greit, er mye å glede seg til rett over nyttår. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Star Citizen 2.0 kommer også i Desember Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Just Cause 3 XL, kjøpt og betalt på steam. Gleder meg til å hive det på i morgen å se hvordan det yter Lenke til kommentar
eindude Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Star Citizen 2.0 kommer også i Desember Ja om det blir stabilt 2.0.0e e vaffal ustabilt som faen atm. Mer ustabilt enn "d" patchen. Men har det på PTU'en og raportere inn alle bugs osv som jeg støter på. Har bare fått meg inn 3 av 20 ganger i dag med maks 10 min game før CTD desverre Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ikke imponert over Nintendo. Virker som om det er kun Mario fela som lager lyd. Vil se noe nytt! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ikke imponert over Nintendo. Virker som om det er kun Mario fela som lager lyd. Vil se noe nytt! Noe nytt fra Nintendo? De kommer snart med Legend of Zelda: Twilight Princess for tredje gang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 R6 har ikke levd et langt og godt liv, R6 ble kidnappa av UBI mengele nazi doktorer og gjort umenneskelige forsøk på, torturert og blitt mutert til noe ubeskrivelig ondt og et hån mot de originale R6. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer. Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm. Hvor er Chaves Ding når man trenger han? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer. Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm. Hvor er Chaves Ding når man trenger han? To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill. Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill. Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 For all del, jeg fikk et par betarunder i R6 Siege, likte det sånn passe. Helt ok Fps, men jeg setter spørsmåltegn ved hva de egentlig vil, det vil aldri bli et konkurransespill, det manglet variasjon nok til å være et langtlevende spill. Skal sjekke ut de to, takk! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ikke imponert over Nintendo. Virker som om det er kun Mario fela som lager lyd. Vil se noe nytt! Noe nytt fra Nintendo? De kommer snart med Legend of Zelda: Twilight Princess for tredje gang. Er vel smått en løgn, da Gamecube og Wii-versjonene ble lansert samtidig, og om det er spill som fortjener å relanseres så er vel dette en av dem. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har fryktelig lyst til å spille Xenoblade Chronicles X, men har ikke så lyst på en Wii U... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer. Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm. Hvor er Chaves Ding når man trenger han? To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill. Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill. Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa. Beklager Gunfreak, men har du ikke prøvd Takedown? Laget av Serellan, samme folka som skal lage Epsilon. Ellers har jeg følgt med på Ground Breach lenge. Men det ser mer og mer ut som ett "Takedown" aktig spill. Men håper på det beste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer. Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm. Hvor er Chaves Ding når man trenger han? To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill. Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill. Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa. Beklager Gunfreak, men har du ikke prøvd Takedown? Laget av Serellan, samme folka som skal lage Epsilon. Ellers har jeg følgt med på Ground Breach lenge. Men det ser mer og mer ut som ett "Takedown" aktig spill. Men håper på det beste. Jo Takedown var en gedigen skuffelse, og selv om det hadde funket som det skulle, noe det ikke gjorde, ville det fremdeles vært et COOP spill. Jeg har epsilon på early accsess virker ok, selv om jeg ikke liker sci fi saken, men skal ikke spille det mer før det nærmer seg mer ferdig stand. Ground breach vet jeg lite om bortsett fra noen videoer, det virket lovede, men virker som de nå legger til "cover system" hva det systemet går ut på vet jeg ikke. Det spillet havner vel i early accsess i sen vinter/vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå