Itek Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Heisann! Jeg innbiller meg at det finnes mange forskjellige "navn" på bosteder. Jeg bor nå i en leilighet som familien kaller "fuglekassa". Grunnen er at jeg og mine søsken (fuglungene til mamma) har brukt denne leiligheten nå i en stund. Og det er bra med utsikt. Der vi bodde før bruker vi bare "huset i -gatenavn-". Hva kaller du ditt krypinn/crib/palass/leilighet? Endret 30. november 2015 av Itek Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bruker vanligvis bare stedsnavnet. Men huset er i visse sosiale tilstelninger blitt "Villa Fyllekulla" 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Huset med den rare i. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg kaller bare leiligheten min for hjemme Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Alt fra "Kjellern" til "Penthousen". For øyeblikket har jeg inget navn på leiligheten min. Den er veldig midlertidig. Flytter ut om 2-6 måneder. Endret 1. desember 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Galehuset. Og Casa Vaage når jeg har fest. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vanligvis bare "leiligheta", men ved invitasjoner til festligheter er det Casa Egoks som brukes ^^, Der Egoks er satt sammen av initialene til meg og typen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vi kaller kollektivet for Grisebingen av og til, fordi standen på leiligheten er dårlig og utleieren er grisebonde.. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hjemme hos mamma og pappa kaller jeg "hotellet" eller "hjemme", mens her jeg bor med samboer kaller jeg også "hjemme" eller "der vi bor". Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 bor i hiet nå, for det er masse etasjer her og så helt jævlig ut før jeg begynte og pusse opp så tok navnet fra harry potter , før det ble leiligheta kalt for The Bates Motel for det altid var folk på overnatting , tror leiligheten før det bare ble kalt hotellet av samme grunn . 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Kaller soverommet mitt for "krypten". En liten del av huset. Ellers kaller jeg leiligheten min for "kåken." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå