lysbringer Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg lurer på om dette ser riktig ut: Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 http://www.wolframalpha.com/input/?i=27*3^%283x%29+%3D+9 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 jeg skjønte ikke helt den siden? var det feil, det jeg har gjort? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har du testet likningen din?Altsaa, brukt svaret ditt som x og regnet det ut? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg lurer på om dette ser riktig ut: Skjermbilde.PNG Nei. Men du er inne på noe. Du har kommet til Men så må du huske på hvordan man regner med potenser, og hva potenser egentlig handler om. For eksempel så har vi at . Hvis vi så ser på, og skriver ut vil si se at Som vi kan se at tilsvarer . Bruk dette eksempelet til å se den lille feilen du begår, i noe som ellers ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå