Christoffeeer Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Hei hei, er en VG1Elektro elev som presenterer hvilken utdannelse jeg utdanner meg til. Skal ha med arbeidsinnhold, jobbmuligheter, lønn også videre. Trenger tips til hva jeg skal ha med. Noen her som har utdannelsen og kan skrive om hva de gjør ( en vanlig dag ). Har funnet noe med og googlet, fant noe fra 2008 å det er gammelt informasjon så trenger noe nytt Det er også dårlig informert om dette faget på skolen og på nettsidene for utdanningsvalg Endret 30. november 2015 av Christoffeeer Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg er dataelektroniker, og har jobbet med service av kopimaskiner. Jeg skriver mer senere, men bare spør i mellomtiden. Lenke til kommentar
Christoffeeer Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg er dataelektroniker, og har jobbet med service av kopimaskiner. Jeg skriver mer senere, men bare spør i mellomtiden. Alt jeg trenger svar på står egentlig øverst, hvor var du lærling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå