Gå til innhold

Anbefaling av FPS multiplayer spill?

Anbefalte innlegg

Heisann heisann!

Vurdere å kjøpe ny pc og med det tenkte jeg at jeg trenger noen ny spill. Noe av det jeg har savnet er et skikkelig bra fps spill som jeg liker å spille. Er lenge siden jeg har spilt fps multiplayer. Så trenger noen anbefalinger :)

Siste fps multiplayer jeg spilte var Call of duty 4: Modern warfare. Orket ikke å kjøpe det som kommer etter, pga at jeg syntes det ble for mye tulle våpen og tulle killstreaks. 

Hvordan er BF4, BF hardline, nyeste CoD og Star Wars battlefront?

Av det jeg har sett ser battlefront veldig casual ut. Redd for at jeg blir fort lei. Mens Hardline ser ut som en dårligere versjon av BF4.

Hvordan er nyeste CoD med tanke på våpen, killstreaks og perks? 

Er BF4 fortsatt veldig aktivt? Begynner jo å dra på årene.

Ser at det er salg på origin. Anbefales det å kjøpe alle DLCene til spillet?

Grunnen til at jeg likte CoD: modern warfare var at det var infantry only. Og når jeg spilte BF2 spilte jeg alltid INF only kart. Finnes det sånne kart/servere som oppfordrer til inf only?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CoD 4 er/var casual så jeg antar du vil ha lignende spill? For da passer alle CoD spillene, BF4, hardline, Battlefront spillene til deg.

BF4 er mest populær enda blandt battlefield spillene.

Det jeg ser mest populær for øyeblikket er CS:GO - virker ut som alle spiller det for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Hvis du skal spille noe annet enn CS:GO kan du hvertfall ta det beste, nemlig 1.6...

Ja eller det :) 1.6 er tidenes spill, men CSS er bra det også, alt etter hva man liker og spille, jeg selv spiller 1.6 når jeg spiller, og CSS vist jeg skal surfe og slikt, har GO også, men har ikke fått et nært forhold til det, rett og slett fordi de har ødelagt Counter Strike serien, men selfølgelig er det smak og behag.

Endret av jodaaaaa
Lenke til kommentar

Heisann heisann!

Vurdere å kjøpe ny pc og med det tenkte jeg at jeg trenger noen ny spill. Noe av det jeg har savnet er et skikkelig bra fps spill som jeg liker å spille. Er lenge siden jeg har spilt fps multiplayer. Så trenger noen anbefalinger :)

Siste fps multiplayer jeg spilte var Call of duty 4: Modern warfare. Orket ikke å kjøpe det som kommer etter, pga at jeg syntes det ble for mye tulle våpen og tulle killstreaks. 

Hvordan er BF4, BF hardline, nyeste CoD og Star Wars battlefront?

Av det jeg har sett ser battlefront veldig casual ut. Redd for at jeg blir fort lei. Mens Hardline ser ut som en dårligere versjon av BF4.

Hvordan er nyeste CoD med tanke på våpen, killstreaks og perks? 

Er BF4 fortsatt veldig aktivt? Begynner jo å dra på årene.

Ser at det er salg på origin. Anbefales det å kjøpe alle DLCene til spillet?

Grunnen til at jeg likte CoD: modern warfare var at det var infantry only. Og når jeg spilte BF2 spilte jeg alltid INF only kart. Finnes det sånne kart/servere som oppfordrer til inf only?

Shootmania er verdt å anbefale.

Også Chivalry: Medieval Warfare

Battlefield: Bad Company 2 tror jeg er det beste hittil i battlefield-serien.

Vil du ha noe kompetetivt er Counterstrike Global Offensive et av spillene som gjelder.

Lenke til kommentar

Både Battlefield 3 og 4 er det mange som spiller.

CS:Go er også veldig populært men blir litt kjedelig for min del.

Nå er det vell ikke så lenge til doom kommer ut med nytt spill

Battleborn og overwatch er 2 nye shooter spill som kommer ut i løpet av noen måneder

Planetside 2 som er nevnt over er også morro om du bruker litt tid på og sette deg inn i det.

Call of duty black ops 3 har fått mye positive tilbakemeldinger men er i mine øyne fortsatt likt alle andre cod spill og når du løper/beveger deg i det spillet virker alt så tungt og tregt.

Singleplayer spill: 

Borderlands 2 er mitt favoritt spill nr 1 gjennom tidene, Det er litt vell mye DLC greier osv men du får det ofte veldig billig under steam salg.

Fallout 4 og Just cause 3 er også  to spill som er verdt og ta en titt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...