CrackaBoi Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg skal kjøpe meg et nytt P4 system nå, med Northwood CPU og MSI Ultra Hovedkort med i845D chipsett som bruker DDR RAM. Spørsmålet er hvbor bør jeg kjøpe dette? Jeg har planer om å overklokke en del. Leter etter en 512MB PC2700 brikke. Hvilken RAM produsent bør jeg gå for og hvor bør jeg kjøpe? takker Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Det finnes et hav med muligheter. En jeg kommer på nå er å prøve å få tak i OCZ sine minnebrikker. De bruker chip`er fra infineon, Micron og andre kjente produsenter. Jeg har med stort hell brukt deres pc150 CL2 brikker, og jeg vet at det er stort potensiale i ddr-brikkene også. Du finner dem bla hos http://www.tjcomputer.com i sverige (du slipper toll, ved å forhåndsbetale, og be dem sende pakken som "gave". Det blir faktisk også mindre gebyr til posten da) Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Stealth.no har også OCZ Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Er det ikkje slik at 512 modular ofte er vanskelegare å få opp i høge hastigheiter enn 256? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 17:21, Ola PeK skrev:Er det ikkje slik at 512 modular ofte er vanskelegare å få opp i høge hastigheiter enn 256? Stemmer det, men kvalitetsminne fra f.eks Crucial, mushkin osv bør klare gode hastigheter selv når det er snakk om 512 brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå