Gjest Slettet-UR3Is2bY Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Billigfotballdrakter.org er ikke organisert og har heller ikke tlf nr og besøksadresse. Det får du kun på forespørsel om du skal levere noe i retur. Butikken skryter av rask levering og har ikke varene kommet innen 14 dager, må det sendes mail til dem. Det måtte jeg gjøre, men fikk ingen svar. Sendte 4flere mail til de påfølgende dagene uten svar. Plutselig fikk jeg den ene drakta i posten etter ca 3 uker, men den andre fikk jeg aldri. Nå er det 1,5mnd siden. Den drakta jeg fikk var selvsagt faket.. Så styr unna! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hva med å gjøre litt research før du kjøper så slipper du dette, er jo helt åpenbart noe kinagreier snekret sammen av en husnisse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UR3Is2bY Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hva med å gjøre litt research før du kjøper så slipper du dette, er jo helt åpenbart noe kinagreier snekret sammen av en husnisse. Jeg søkte på nettet, men fant ingenting på dem. Men burde skjønt lunta når de ikke var organisert og ikke hadde verken tlf eller adresse. Ja er nok det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå