Gå til innhold

Fra Tenerife, Los Christianos området

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Ragnar!! Så kjekt at du er tilbake! :D Håper du kan varme oss med noen flotte bilder fra sydlige strøk framover. Jeg ønsker meg et sånt objektiv jeg også, synd at sånt skal være så dyrt. Fine bilder, men holder en knapp på v3 :)

Hei Helene og takk for din hyggelige kommentar. Forlenge sommeren med en sydentur er nok ikke så dumt. Det kommer forskjellige typer bilder fra oppholdet etter hvert. Regner med to bidrag pr uke i snitt, så får vi håpe det faller i smak hos noen av dere. viktig å få vist litt av atmosfæren på slike steder, både i og utenfor de rene turistområdene.

Skj

Lenke til kommentar

Flotte farger i originalen, og god komposisjon både i denne og v.3. V.2 blir litt tilfeldig i utsnittet, men har en hyggelig stemning.

Hyggelig med litt sydeninntrykk i disse tider. :)

Hei, og takk for din kommentar. Helt enig, V2 er tatt for å vise litt av stemningen. Har ikke lagt særlig vekt på komp. her. Som du skriver, litt kontrast til tiden vi er inne i her hjemme.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Velkommen tilbake Ragnar og med mange fine bilder vi kan varme oss på her i det kalde nord !

Min favoritt denne gangen blir v3 ,

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at du er tilbake igjen Ragnar, med en flott serie fra sydenland.

Synes nok V3 ble højdaren her, med den stilige vidvinkeleffekten.

Mvh. Rolf

Hei Rolf og takk for din kommentar !

Har sett litt på bildene dine siden sist jeg var inne på forumet, og "Langs kanalen" fra Horten og "Flirt" fra Drammen er klassebilder etter min oppfatning. For min del blir det i hovedsak en del sydenbilder med forskjellige vinklinger fremover.

Skj

Lenke til kommentar

Heldige deg som har kortet inn vintern med noen uker i sydlige strøk. Og hyggelig å ha deg tilbake her (og som du ser er det temmelig dødt akkurat nå). Hovedbildet var fint med flott sug innover. V3 var heller ikke så verst.

mvh

Fredrik

Hei Fredrik og takk for kommentaren din. Ser at aktiviteten på forumet går litt i bølger, og som du sier litt dødt akkurat nå, men det tar seg forhåpentligvis opp etter hvert. "Det snør,det snør" bildet ditt ble meget bra synes jeg.

Skj

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake Ragnar og med mange fine bilder vi kan varme oss på her i det kalde nord !

Min favoritt denne gangen blir v3 ,

Mvh

Alec

Hei ! Med slike "feriebilder" blir det litt hummer og kanari, men hyggelig å kunne vise litt av miljøet på slike feriesteder. Takk for din kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg kjenner igjen dette. men mange år siden jeg var der. Bodde forøvrig i det som kalles las Americas er det vel.

Enkelt og greit dette med god dybdefølelse.

Roar

Heisan var visst litt rask uten å ha fått med meg alle versjoner, men tror nok jeg velger V1 likevel.

Roar

Kommer til å vise en del feriebilder framover, og det blir en blanding av utgaver som det er lagt litt vekt på i komp og utsnitt, og andre for å vise litt av miljøet uten særlig omtanke det fotografiske og tekniske, og dette gjelder særlig der flere versjoner legger ut samtidig. Nei, mye har nok forandret seg siden du var der sist. Nå er det kilometervis med sammenhengende strandpromenade med hudrevis av hoteller og leiligheter, og gud vet hvor mange rom det er snakk, det må være titusenvis. Litt mye fabrikk kan man si, men leter en litt så finnes det hederlige unntak.

Skj

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at du er tilbake igjen Ragnar, med en flott serie fra sydenland.

Synes nok V3 ble højdaren her, med den stilige vidvinkeleffekten.

Mvh. Rolf

Hei Rolf og takk for din kommentar !

Har sett litt på bildene dine siden sist jeg var inne på forumet, og "Langs kanalen" fra Horten og "Flirt" fra Drammen er klassebilder etter min oppfatning. For min del blir det i hovedsak en del sydenbilder med forskjellige vinklinger fremover.

Skj

Mange takk for det Ragnar ! Hyggelig at du likte bildene. Gleder meg til å se flere av dine bilder fra Grand Canaria fremover.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...