Arodem Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hundrevis av spillere skal kunne være med i krigen.Infinity: Battlescape lokker med massive romkaper i et solsystem i reell skala Lenke til kommentar
entername Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Andre enn meg som synest det høyrest ut som Elite: dangerous, med Horizons pakken, men med fleire spelera per instance? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Det er samme sjanger som Elite så det er vel uunngåelig at de har visse fellestrekk. Jeg likte den sømløse overgangen fra verdensrommet til overflaten av planetene. Jeg håper at de får til det de lover, men har de fått finansieringen på plass? Star Citizen lover veldig mye de og, men de er i hvert fall finansiert til mer enn en milliard. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Langt ifra som elite. Ja er i space men kampen som man spiller i er i 1 system og seamless transition fra space ned til planetene samt objektive based ut ifra det jeg har testet. Samt er 12 ganger kjekkere enn elite Lenke til kommentar
Mayafreak79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 VM i LoD? Kan bli gøy å se om 3-4 år da, når det endelig KANSKJE kommer ut... slik som et annet *host* spill... Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg er utrolig fasinert av spillmotoren deres, og har støttet spille på bakgrunna av dette. Jeg er imidlertid redd spillet kan bli kjedelig. Det virker ikke som de har tenkt noe særlig på innhold utover MMO kamper med et høyt antall deltagere. I lengden tror jeg det blir litt tynt. Jeg håper i midlertid de fortsetter planene om infinity, og ikke gir seg etter battlescape. Denne motoren fortjener mer! -ED- Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. Lenke til kommentar
Lagnad Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Blir ikke noe video når du lander i star citizen. De har ikke avslørt hva enda. Men de sier vi kommer til å bli ganske så overrasket når slipper nyheten. Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå. Eller denne, som er faktisk gameplay. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå. Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå. Eller denne, som er faktisk gameplay. Så de tidligere i dag, endelig! Dette har jeg ventet lenge på, samtidig skulle det bare mangle at dette kom på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå