AfterGlow Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nytt bilde av «Nokia C1» har dukket opp, men hvor troverdig er det?Dette skal være Nokias comeback som mobil-produsent Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her. 1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet. 2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows. 3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner. Tullete rykteartikkel. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hadde vært morsomt om nokia klarte å gjøre et skikkelig comeback og selge bedre enn ms. Nokia er jo fortsatt et sterkt navn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Håper Nokia kommer med en 5,5" tlf med utrekkbart qwerty tastatur og android støtte (helst Ios, men la oss være litt realisitiske her). savner den gangen tlf hadde fult tastatur Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her. 1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet. 2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows. 3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner. Tullete rykteartikkel. HTC One (M8) kom i både Android og Windows Phone utgave. Alcatel har også lansert en modell som finnes i Android og Windows Phine utgave. Tror det er noen flere også. Du får ikke samme OS på mobilen samtidig, men det er samme modell som selges med Android eller Windows Phone. Microsoft gjorde endringer i spesifikasjon kravene til Windows Phone, slik at det var mulig for Android produsenter og levere samme modell med Windows Phone også. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nokia har ikke lenger samme infrastruktur eller inhose kompetanse/utvikler team. Om Nokia skulle slippe en ny mobil nå snart kan man se at dette er preget av stor avhengighet av ,for eksempel, Foxconn for det meste av prosessen. I praksis en 3. parts mobil med Nokia logo. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her. 1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet. 2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows. 3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner. Tullete rykteartikkel. HTC One (M8) kom i både Android og Windows Phone utgave.Alcatel har også lansert en modell som finnes i Android og Windows Phine utgave. Tror det er noen flere også. Du får ikke samme OS på mobilen samtidig, men det er samme modell som selges med Android eller Windows Phone. Microsoft gjorde endringer i spesifikasjon kravene til Windows Phone, slik at det var mulig for Android produsenter og levere samme modell med Windows Phone også. Hadde vært spennende om man kunne velge OS selv. Det ville nok vært litt annet enn HTC sin løsning der du velger etter hva man kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg