tnViking Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Klarer ikke helt å si hvor dialekten kommer fra, men høres ut som det er en Lofot dialekt eller en annen nord norsk dialekt. Det er i allefall ikke svensk. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Kaller dere nordnorsk for dialekt forvitring? Lenke til kommentar
Goddimp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg føler denne er enklere å høre hva de sier Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hadde helt nødt til å google dette da jeg snubblet over dette i helgen. På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Litt trist at de ikke kan finne en nordmann til å lese inn de små replikkene. Men, moro å ha norske referanser i nok et Bethesda spill. I nok et? Hvilket annet du tenker på? Skyrim? Jarl this and jarl that. Man kan finne de tre bukkene Bruse under en bro: 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg føler denne er enklere å høre hva de sier Amerikansk Nord Norsk kanskje? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Amerikansk Nord Norsk kanskje? Slutter meg til denne. Det amerikanske toneleiet ligger i alle fall tungt over replikkane. Men eg synest eg høyrer ein litt nordnorsk ordlyd også, kanskje særlig i replikken "Du vil dø for dette!" ca 20 sek inn i videoen. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Klarer ikke helt å si hvor dialekten kommer fra, men høres ut som det er en Lofot dialekt eller en annen nord norsk dialekt.Det er i allefall ikke svensk. Synes det høres ut som nord norsk tonefall, men ordene slik de blir sagt er bokmål. Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Bare jeg som syns dette rett og slett er teit? "Auuu, det gjorde vondt" omg pls -_-; Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Klarer ikke helt å si hvor dialekten kommer fra, men høres ut som det er en Lofot dialekt eller en annen nord norsk dialekt.Det er i allefall ikke svensk. For noe tull. De skarrer ikke på r-ene. Dette er bare voldtatt norsk. Endret 5. desember 2015 av Kaymeerah Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Første bud er vell å kunne stave riktig. Endret 5. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Av en eller annen grunn tenkte jeg først på Star Wars da jeg så hovedbildet... Det lignet egentlig ikke så mye Begynner nok å bli klar for ny SW-film. Tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vel, jeg har vært der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå