dusanmandick Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 hei! Skal ha meg ny pc, og vil gjerne bygge stasjonær denne gangen, problemet er at jeg er helt grønn på komponenter etc... Spiller en del cs go, men er lei av 50-70 fps@ulow settings på en sliten laptop, så vil gjerne ha noe som drar csgo på med/high grafikk, brukbar oppløsning og 150++ fps stabilt, bør kunne dra noen tyngre spill på low/lowesr og. Tar også imot skjermtips men helst ikke dyrere enn ~3k Kunne gjerne tenkt meg mini kabinett, men dette er ikke krav Budsjettet mitt er på 7-8k for pc'n skjerm kommer i tillegg På forhånd takk! Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hva med noe sånt? https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1629360&su=174338F7-CC2A-4200-BD28-4BF588069304 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 120gb lagring totalt sett er for lite.. Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Helt korrekt, men til OS og CS holder det, så kan uten problemer putte inn mer lagring når han vil bruke mer penger. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Kanskje det kan være en tanke å droppe sdd når du har så "limited budsjett". Men ja det må nesten trådstarter vurdere hvor mange gb han trenger. Sdd diskene har jo kommet greit ned i pris, men man får ikke alt særs for 7-8k på svak norsk krone. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Og den svake kronen vil vare i ett par tiår sies det. Bra pappa bor i finland så jeg kan handle billig fra uk Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bra pappa bor i finland så jeg kan handle billig fra uk Hva hadde det med tråden og gjøre? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Og den svake kronen vil vare i ett par tiår sies det. Bra pappa bor i finland så jeg kan handle billig fra uk Synn du ikkje får 5 års reklamasjon på kjøpet. Dermed blir det ikkje så billig likevel. Spesielt om noe tar kvelden, eller du vil selge det videre. Dataprodukter som det ikkje er norsk reklamasjon på er særdeles lite verdt, mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå