FlotteHester2014 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg går litt i surr i jungelen av abonnementer, pris på tlf og pris på abonnement/nedbetaling av tlf osv osv. Jeg vil ha ca 8 til 12 gb data, ellers er det ikke så viktig. Først tenkte jeg å kjøpe en telefon uten abonnement og ha Talkmore som jeg har i dag, men jeg ser at det kanskje lønner seg å kjøpe tlf og abonnement samlet. Men hva er best? Fra netcom.no koster telefonen 5.100,- med abonnement "Smart pluss ekstra 8gb" for 449,- pr mnd inkludert Spotify i 12 mnd. Totalt 10.487,- Lurt kjøp? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Har du bruk for Spotify? Lenke til kommentar
FlotteHester2014 Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Har du bruk for Spotify? Ja. Jeg betaler for det i dag, så sånn sett sparer jeg 1200,- hvis jeg har regnet riktig. Lenke til kommentar
FlotteHester2014 Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Ser ut som om det blir Netcom eller Telenor merkelig nok. Da får jeg telefonen i seg selv litt billig, og abonnement må jeg jo ha uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå