Stian534 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Noen som kan forklare hva en problemstilling er ? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 En problemstilling er det samme som et forskningsspørsmål. Problemstillingen din kan gjerne være stilt som et spørsmål, men den må ikke være det. Problemstilling, et begrunnet forskningsspørsmål. Begrunnelsen er forankret i tidligere forskning og relevant teori. En problemstilling formulerer gjerne en eller flere hypoteser. JFGI... Lenke til kommentar
Stian534 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 En problemstilling er det samme som et forskningsspørsmål. Problemstillingen din kan gjerne være stilt som et spørsmål, men den må ikke være det. Problemstilling, et begrunnet forskningsspørsmål. Begrunnelsen er forankret i tidligere forskning og relevant teori. En problemstilling formulerer gjerne en eller flere hypoteser. JFGI.... Jeg så etter en annen type problemstilling som jeg fant PÅ google etter at jeg startet denne tråden. Dessuten så trenger du ikke og google alt når det finnes forum for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå