Gå til innhold

trenger hjelp med å anta pris til pc

Anbefalte innlegg

hei.

vurderer å selge pcn min og trenger hjelp med å anta ca verdi på den.

kjøpt på komplett i 2012 og var reklamert om en guildwars 2 pc

tror ikke den er så mye vert, men håper å få en liten slant kansje, så om noen kan hjelpe meg hadde jeg satt stor pris på det! :)

info:

Cooler Master CM 690 II Advanced Sort
Vifter: 1x 140mm Front, 1x 140mm Topp, 1x 120mm Ba

Corsair CX V2 500W PSU

ATX 12V V2.3, 80 Plus, Standard. 2x 6+2pin PCIe, 5

AMD FX-6100 6-Core Processor

Socket- AM3+, 3.3Ghz, 95W, 6MB L2 + 8MB L3 Cache

Gigabyte GA-970A-UD3, Socket-AM3+

ATX, 970+SB950, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, SATA 6Gb/s

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9

Kit w/2x ValueRAM 4GB DDR3

Sapphire Radeon HD 7870 2GB GDDR5

PCI-Express 3.0, 1xDVI, native-HDMI, 2xmini-Displa

Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM

SATA 6Gb/s (SATA3.0) 520MB/320MB/s read/write, Bas

Seagate Barracuda® 1TB
SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S
SATA, DVD±R: 24x, DVD+RW: 8x, DVD-RW: 6x, Bulk, BL

MS COA Label Windows Home Premium 7
Nordic, 32/64 bit

Endret av Danjor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er for mye informasjon til å bruke tid på. Hvorfor lister du opp tilleggsutstyr du ikke skal selge?

Mitt vage anslag: nypris delt på 3 (med forbehold om at maskinen er i god stand og det ikke er problemer med stabilitet).

Antivirus lisens er verdiløst pga det som oftest må betales et årlig beløp for å få nye oppdateringer.

Hvilket OS er installert? Er installasjonen ren? Følger det med CD (evt. andre instruksjoner/metoder) for gjenoppretting av OS? Medfølger original kjøpskvittering?

Hva menes med følgende linje: "PC sendes av kunde til Komplett.no". Har du sendt inn maskinen pga feil? Er maskinen stabil eller har du hatt problemer med den?

Lenke til kommentar

Dette er for mye informasjon til å bruke tid på. Hvorfor lister du opp tilleggsutstyr du ikke skal selge?

Mitt vage anslag: nypris delt på 3 (med forbehold om at maskinen er i god stand og det ikke er problemer med stabilitet).

Antivirus lisens er verdiløst pga det som oftest må betales et årlig beløp for å få nye oppdateringer.

Hvilket OS er installert? Er installasjonen ren? Følger det med CD (evt. andre instruksjoner/metoder) for gjenoppretting av OS? Medfølger original kjøpskvittering?

Hva menes med følgende linje: "PC sendes av kunde til Komplett.no". Har du sendt inn maskinen pga feil? Er maskinen stabil eller har du hatt problemer med den?

viste ikke hva jeg skulle ha med, så kopierte plukklisten fra komplett, men så i ettertid at det var unødvendig, så redigerte ned.

så du mener å ta kjøpsummen å dele på 3, legge meg litt under så er det en grei pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...