Gå til innhold

Openoffice, kingoffice google office avanserte SQL funksjoner


LMH1

Anbefalte innlegg

d9d30b09-534b-49fe-af03-0ab982f11372.gif

 

Noen som husker microsoft exel på skolen da man lagde skjema som over.

Som gjør f.eks hvis en person\bedrift endrer adresse, trenger man kun å endre den en gang slik at alt lagrer i database istedenfor regneark.

 

Men slik jeg opplever det før var dette kun microsoft Office 2013 eller nyere som hadde dette.

 

Samme med database:

987c3c64-7933-440c-ace0-4679a71da800.gif

 

Da man lager skjema som er langt enklere å fylle inn en å legge manuelt i SQL database.

 

Noen som vet hvordan tilsvarende gjøres i helt openoffice, kingoffice og google regneark?

Eller er dette kun for avanserte brukere som kan programmering?

 

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...