LMH1 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Noen som husker microsoft exel på skolen da man lagde skjema som over. Som gjør f.eks hvis en person\bedrift endrer adresse, trenger man kun å endre den en gang slik at alt lagrer i database istedenfor regneark. Men slik jeg opplever det før var dette kun microsoft Office 2013 eller nyere som hadde dette. Samme med database: Da man lager skjema som er langt enklere å fylle inn en å legge manuelt i SQL database. Noen som vet hvordan tilsvarende gjøres i helt openoffice, kingoffice og google regneark? Eller er dette kun for avanserte brukere som kan programmering? Endret 29. november 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå