Solve Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) sånne rundt lednigene, poster et bilde for å vise hvilke jeg mener har leita lenge men finner aldri noe. noen som kan hjelpe meg? Endret 15. november 2003 av Solve Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 du finner de på microplex Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Dei har noke lignande på microplex ja, men det er ikkje likt. Den typen her finn du på http://3dfxcool.no/ Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Nei. Microplex har (fortsatt) ikke tatt disse inn. De har noe plast-greier som er litt jalla i forhold til de som er på bildet over. Disse "braided sleevs" får du kjøpt hos www.elfa.se (hehe amazing satrucci... sjekk klokkesletta på postene våre da) Endret 15. november 2003 av soundwall Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 www.3dfxcool.no har braided sleevings.... det er de samme som på bildet.. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 takker for svar. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 bestilte nettop noen meter fra elfa.. så får vi se åss'n dem funker... de har vistnok bare sort å grå, men siden jeg skulle ha sort likevel.... Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Sånne krympe strømper da? sånne man varmer opp.... hvor får man det? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) se på www.3dfxcool.no der har de under samme kategori som braided sleevings. Edit: Under kategorien CableOrganizer Endret 16. november 2003 av traskas Lenke til kommentar
Solve Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 men hvordan får man de over de hvite pluggene(kan ikke navnet på de), kan man utvide de mye eller må disse tas av. er det noen lur måte å gjøre dette på ? som ikke er så veldig vanskelig Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 må nok ta av pluggene eller lodde av ledningene inne i PSU... eventuelt kutte kablene på midten og lodde sammen... kan ikke si jeg gleder meg, men nødvendig er det jo.. krympestrømper får du kjøpt over alt... biltema, clas ohlson, diverse bensinstasjoner (av den typen som ikke selger BARE pølse)... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Trur det skal gå fint å tre dei over kontaktan. Om du trykker krympestrømpene sammen i lengda får dei større diameter. Når du har fått dei innpå er det berre å dra dei ut igjen. Er ikkje sikker, men er slik eg trur det er. Du kan kanskje få problem med ATX kontakten, men det er berre å ta ut ledningane fra kontakten. (berre hugs på kor dei sto hen ) Lenke til kommentar
Solve Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) det var litt av det jeg lurte på hvordan tar man av kontaktene. atx kontakten vet jeg blir vanskelig. har prøvd å dra av de på en gammel psu som jeg hadde liggende, det gjorde rett å slett vondt. det må være en lettere måte å gjøre det på. EDIT: fant reveiw av tingen her og den skal vist gå ann å tre den over alle pluggene Endret 16. november 2003 av Solve Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er mothaker på kver einaste kontakt. Du må ta å bøyge dei inn før du drar dei ut. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 har funnet ut av hvis du tar ei tykk nål å sliper denne flat et stykke oppover... stikk denne ned i hullet (ved siden av mothakene) og vri, så vil du trykke dem inn... helsikkes til arbeid, men du ødelegger ihvartfall ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Elfa og 3DfxCool har dårlig utvalg. http://cableorganizer.com/wire-management/ Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg vil anbefale en tur på FrozenCPU Der hadde de det meste du trenge. Verktøy for ta av plastpluggene Nye plastplugger (UV reaktive) Godt utvalg i farger både på strømper og på Krympestrømpe Hvordan du kan gjøre det kan du lese om på Virtual Hideout PSUen blir jo et syn for øyet vist den blir som bildet Edit: Link Endret 17. november 2003 av Bateman26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå