Gå til innhold

hvor kan jeg få tak i sånne sleeves til PSU'en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Microplex har (fortsatt) ikke tatt disse inn.

De har noe plast-greier som er litt jalla i forhold til de som er på bildet over.

Disse "braided sleevs" får du kjøpt hos www.elfa.se

(hehe amazing satrucci... sjekk klokkesletta på postene våre da)

Endret av soundwall
Lenke til kommentar

må nok ta av pluggene eller lodde av ledningene inne i PSU... eventuelt kutte kablene på midten og lodde sammen...

kan ikke si jeg gleder meg, men nødvendig er det jo.. ;)

krympestrømper får du kjøpt over alt... biltema, clas ohlson, diverse bensinstasjoner (av den typen som ikke selger BARE pølse)...

Lenke til kommentar

Trur det skal gå fint å tre dei over kontaktan. Om du trykker krympestrømpene sammen i lengda får dei større diameter. Når du har fått dei innpå er det berre å dra dei ut igjen. Er ikkje sikker, men er slik eg trur det er. Du kan kanskje få problem med ATX kontakten, men det er berre å ta ut ledningane fra kontakten. (berre hugs på kor dei sto hen ;) )

Lenke til kommentar

det var litt av det jeg lurte på hvordan tar man av kontaktene. atx kontakten vet jeg blir vanskelig. har prøvd å dra av de på en gammel psu som jeg hadde liggende, det gjorde rett å slett vondt. det må være en lettere måte å gjøre det på.

EDIT: fant reveiw av tingen her og den skal vist gå ann å tre den over alle pluggene

Endret av Solve
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale en tur på FrozenCPU Der hadde de det meste du trenge. Verktøy for ta av plastpluggene Nye plastplugger (UV reaktive) Godt utvalg i farger både på strømper og på Krympestrømpe

Hvordan du kan gjøre det kan du lese om på Virtual Hideout

PSUen blir jo et syn for øyet vist den blir som bildet

psu-31_2.jpg

Edit: Link

Endret av Bateman26
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...