Gå til innhold

Özil vs Coutinho

Mr. President™

86 stemmer

1. 1. Hvem er best av Özil og Coutinho?

Anbefalte innlegg

Idiotisk påstand faktisk. Nei, dere har spillere som hadde gått rett inn på City, Arsenal, United og Chelsea..

Sturridge hadde gått inn for Rooney og Giroud og kanskje Costa iallfall. Clyne for Ivanovic. Tror også Coutinho og Henderson hadde fått en del spilletid i flere av klubbene, tror jeg. Men dette blir jo bare spekulasjoner..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coutinho og kjeksen Sturridge er vell de eneste spillerne i Liverpool som hadde vært forsterkninger på de fleste topplagene? Coutinho hadde dog vært bak Øzil og Silva, på lik linje med Oscar og Mata. Sturridge selvsagt bak Aguerro. Hvem andre hadde gått rett inn og forsterket topplagene i PL?

Lenke til kommentar

Vet ikke om Wenger faktisk hadde valgt Bellerin om Clyne var i troppen. Ligaens 2 beste backer om dagen etter mitt vett. 

Benteke hadde vært perfect fit i Arsenal. Nå spiller jo Giroud ganske bra så Benteke hadde muligens blitt benka. Alle som så Benteke styre villa sist år vet hvor j**** rå han er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle på Liverpool er middelmådig, uansett.

Sterling ble ikke verdens beste talent før dagen etter city kjøpte han.

PS: Özil er pdd en bedre spiller

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Helt klart. Men ikke til den prisen.

Sterling ble kalt middelmådig temmelig ofte, flash in the pan og Adnan var såååååååååå mye bedre. Og selvfølgelig vica versa

Blir slik når de fleste fotballforumene består dominant av United og liverpool-supportere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For det første så var den gjennomsnittlige Liverpoolsupportere fullstendig klar over sterling's mangler sesongen før han ble solgt. Så det stemmer ikke. Få som mente han var verdens beste (lol) etter fjorsesongen),

Avslutningsvismangler og tvilsom moral. Og for det andre så er han Ikke verdt summen han ble solgt for.

49 mill er for mye.

Lenke til kommentar

Nå fikk jo LFC bare smuler av det (30-35m). Klubbene før hadde sikret seg gode avtaler slik jeg forstår. Ingen har vel sagt at han er verdens beste. I ligaen er både Walcott, Sanchez, Hazard, Willian og Mahrez (for tiden) bedre spillere.

Det at han er et enormt talent virker flere å glemme. Sterling er enda veldig ung og der er ikke mange år siden han slutta med bleier. Jeg anser han som et større talent enn Coutinho, sånn at det er sagt, og uten tvil et av England største talenter. Hvis han får litt mer ro og samtidig forbedrer avslutningene sine, ja da blir han grisegod, dessverre i City.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...