Gå til innhold

Özil vs Coutinho

Mr. President™

86 stemmer

1. 1. Hvem er best av Özil og Coutinho?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øzil er muligens en bedre ball fordeler med mange gode spillere rundt seg. Det størte taletet, den medfødte sambagenen til Coutinho gjør han til 5 ganger mer nyttig for et lag med mindre kreativitet.

Øzil har en lettere jobb. Uansett så er det mange ganger Øzil som blir spilt opp som slår siste innlegg til Giroud fks. Coutinho gjør alt selv!

Om noen år er Coutinho verdens beste midtbanespiller og spillere i Barca sammen med Neymar. Merk mine ord. Skulle sett Øzil gjøre noe av dette :lol:  https://www.youtube.com/watch?v=_0j5GiWz_5g. Nettopp, sjer ikke.

Taletet Coutinho er mange hakk over talentet Øzil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du fått med deg at Hazard og Sanchez ble nominert som angrepspillere? Hvordan kan jeg ta en klovn som ikke vet hva han snakker om seriøst?

Du driter deg bare ut nå..

Okei, men fabregas og Matic var fortsatt bedre.

Du baserer alle dine påstander på hva FPA mener. Godt med egne baller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men du diskuterer hvem som er best I DAG basert på en kåring fra i fjorårets sesong. Så hvem av oss som lider med vrangforestillinger er vel ikke noen disjunksjon. Øzil er best. Punktum. Coutinho er en padawan.

Det var vel mer et svar til din (idiotiske) påstand om at Liverpool ikke har noen klassespillere.. (redigert innlegg ovenfor?)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er jo ikke det? Hva er ditt argument for det motsatte?

Edit: Ikke akkurat et ukjent fenomen at Arsenal ligger ganske nøytralt i andre supporteres øyne. Arsenal har alltid spilt fin fotball.

Har få rivaler i motsetning til mange andre toplag. Nå vannes poenget ut ganske kraftig, men bare for å svare på @Jenkingsons post. 

Husker du ikke Arsenal fra 80/90-tallet eller er du for ung? Arsenal under Graham spilte dørgende kjiip fotball.

Jeg syns forøvrig mange her underskryter Coutinho. Han er ikke tippeliga i forhold til Özil, men han er en god PL-spiller. Mesut Özil har et generelt høyere nivå på det han gjør og er en bedre spiller å ha på laget i mine øyne.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...