ilo1122 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hei alle sammen =)kjøpte meg et ASUS Asus Crosshair V Formula-Z for ikke så lenge siden , men putselig nå så fungerer ingenting!har lagt ved en video som viser det som skjer.HER ER FILMENKort beskrivelse så er det at når man ''klikker start'' så bare blinker det engang så skjer det ingenting , ingenvifter eller noe spinner i gang + da at etter man har klikt engang da det blunker så fungerer ikke knappen i det heletatt (Y) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Sjekk boka som fulgte med hovedkortet, finner ofte svaret der Lenke til kommentar
ilo1122 Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Har bladd igjennom manualen men finner ikke noe som tilsvarer mitt problem :lManual Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hva betyr det lyset da, står det noe om hva det skal indikere? Lenke til kommentar
ilo1122 Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Nei altså det det er jo en egen liten lcd skjerm på selve kortet men problemet er det at det er som det virker ut som at det har kortsluttet sånn at når jeg klikker start så bare blunker hele kortet , normalt så ville den ha vist feil kode på lcd skjermen noe det ikke gjør. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Vrient det her, jeg klarer ikke se skikkelig på videoen heller. Slå på skikkelig med lys og "timestretch" videoen så jeg kan se i sakte film. Etter hva jeg klarer å finne ut så er det lyset for RAM eller CPU (eller noe helt annet ). Prøv å ta ut RAM og sjekk, funker ikke det så ta ut CPU og sjekk. Q-LED saken skal gi en feilkode hvis ikke RAM og/ eller CPU er installert. Edit; Jeg har egentlig ikke peiling, bare gjetter litt. Det er jo en smal sak å ta ut RAM og det er jo standardprosedyre uansett Endret 29. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hvordan går det?Sjekk om CPU kjøleren er montert riktig. Etter hva jeg klarer å finne ut så er det lyset for RAM eller CPU (eller noe helt annet ). Prøv å ta ut RAM og sjekk, funker ikke det så ta ut CPU og sjekk. Q-LED saken skal gi en feilkode hvis ikke RAM og/ eller CPU er installert. Ser ikke ut som han har koblet i RAM eller skjermkort i videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå