Fotoskrulla Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Che - The photographer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Flott billedserie , v2 og v3 likte jeg godt . V2 som det nostalgiske som kler det gamle kameraet og v3 som en nåtidig formidling. V1 er et godt portrett av kameraeieren i full konsentrasjon . Liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Artig historie og fine bilder. DDR utstyr var vel en selvfølge? 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nok en klassiker med Che Guevara, og flott at du har fått med fotoapparatet også ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Et kameramerke jeg aldri har hørt om. En ganske ung Che her ser det ut som. Kanskje er det originalfotografen som står for toppkuttet der ælpisen går kant i kant med bildekant. Derfor ville jeg tatt ytterligere litt der oppe. Ellers OK dokumentasjon. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Flott billedserie , v2 og v3 likte jeg godt . V2 som det nostalgiske som kler det gamle kameraet og v3 som en nåtidig formidling. V1 er et godt portrett av kameraeieren i full konsentrasjon . Liker dette. Mvh Alec Artig historie og fine bilder. DDR utstyr var vel en selvfølge? Nok en klassiker med Che Guevara, og flott at du har fått med fotoapparatet også ! Mvh Ragnar Et kameramerke jeg aldri har hørt om. En ganske ung Che her ser det ut som. Kanskje er det originalfotografen som står for toppkuttet der ælpisen går kant i kant med bildekant. Derfor ville jeg tatt ytterligere litt der oppe. Ellers OK dokumentasjon. Roar Hei gutter! Hyggelig å høre fra dere. Takk for fine tilbakemeldinger. V1 er jo strengt tatt ikke mitt bilde. Jeg så forresten med en gang jeg hadde lagt det ut at jeg skulle tatt et toppkutt litt ned i alpelua. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Mykje å sjå på --liker bilda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg