Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble til nettverk

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Acer Aspire 6930. Det er en egentlig en Windows 7 Ultimate PC. Specs kan du lese om her: http://www.cnet.com/products/acer-aspire-6930-6809-16-core-2-duo-vista-home-premium-3-gb-ram-320-gb-hdd/specs/Programma som fulgte med etter kjøpet er jeg usikker på. Men uansett, problemet er at nederst i høyre hjørne står det "Windows 7 Build 7601 This copy of Windows is not genuine". Når jeg skrur på pcen også, kommer det opp om jeg vil arkivere Windows. Jeg regner med at jeg ikke har Windows da heller. Så problemet er som så, jeg får ikke logget inn på noe nettverk: 

post-294047-0-65840000-1448811362_thumb.jpg

Det kommer ikke opp noe alternative nettverk uansett hva jeg trykker..

Jeg har brukt internett før ved hjelp av LogMeIn Hamachi. Den har streika den også, og jeg får ikke trykka på noe eller oppretta nettverkpost-294047-0-16651600-1448811488_thumb.jpg

Jeg har prøvd å laste ned nettverksdrivere fra annet pc og overført, men det funker ikke/jeg klarer det ikke. Dette er da mine 18 (!) program på PC post-294047-0-27335000-1448811551_thumb.jpg

Noen som veit hva jeg kan gjøre??? Hvordan jeg kan få koble meg til nett med pcen? Noe bestemt program jeg må laste ned og føre over til denne pcen? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre Hamachi skjuler wifikortet ditt så er du ikke koblet til noe som helst. Dobbelt sjekk at du faktisk er koblet til med wifi(antar jeg). Hvis du er, avinnstaller Hamachi og se hva som skjer da.

edit: Ta bilde av alt. Slik det er nå så kan det være noe ikke vises. I minskjermdump kan du se selve kommandoen, gjør det du og.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Med mindre Hamachi skjuler wifikortet ditt så er du ikke koblet til noe som helst. Dobbelt sjekk at du faktisk er koblet til med wifi(antar jeg). Hvis du er, avinnstaller Hamachi og se hva som skjer da.

edit: Ta bilde av alt. Slik det er nå så kan det være noe ikke vises. I minskjermdump kan du se selve kommandoen, gjør det du og.

Jeg går inn på Network connections og trykker på Hamachi. Jeg setter den "Disabled" slik at da bør den ikke være i veien. når jeg prøver å connecte noe nettverk finner jeg fortsatt ingenting. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...