Tomzern Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Uff!!!Hver gang jeg skal prøve å innstallere VIA Chipset drivers, får jeg blåskjerm under oppstarten, og må starte med "siste innstillinger som virket" Finner ikke ut hva som er galt :grine: Det har vært sånn helt siden jeg oppgraderte PC'en min for nesten 2 år siden (tror jeg ) Mvh Tomzern Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Når installerte du Windows sist? Kan være på tide med en formatering. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvis du forventer at folk skal hjelpe deg , må du gi mer utfyllende info. For alt vi vet , har du ikke engang via chipset på hovedkortet ditt..... Har du hatt det slik i 2 år ???? Er dette virkelig et problem ? trenger du å oppdatere driverne ? Hvorfor? Utfyllende specs er et minimum ellers gidder ikke folk bry seg med å svare. Hvilken feilmelding får du. Post feilmeldingen din , så skal du nok se at noen mer enn gjerne hjelper deg. :-) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Hmm hva slags utfyllende SPECS trenger du da?? Det står jo hardwaren min i signaturen, og jeg har VIA chipset... PC'en funker helt greit, men jeg tror at dette er grunnen til at den ikke vil slå seg av uten at jeg trykker på on/off knappen på selve kabinettet, og det er litt irriterende å måtte vente på "nå kan du slå av datamaskinen" og så slå den av...Tror det har en sammenheng med at jeg ikke får innstallert disse driverne... Har bygd PC'er med MSI KT6 hovedkort for venner av meg, og der var det ikke noe problem å installere disse driverne..Har prøvd med nyeste versjon, men det funker heller ikke:( Mvh Tomzern Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) hva slags feilmelding får du, hva står det??, Vi kan jo ikke vite hva som er problemet uten å vite hva som står i feilmeldingen din.. Endret 15. november 2003 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå