Leif Olsson Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 1a advent Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 OK bilde. Men hva mener du med tittelen 1a advent? Er det en trykkleif, Leif? ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 OK bilde. Men hva mener du med tittelen 1a advent? Er det en trykkleif, Leif? ? Takk Lady ? Bare at det er 1a advent idag ? Tente juletreet på lørdagen og lit mere lys i mørketia då ? Hilsen ? Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 OK bilde. Men hva mener du med tittelen 1a advent? Er det en trykkleif, Leif? ? Takk Lady ? Bare at det er 1a advent idag ? Tente juletreet på lørdagen og lit mere lys i mørketia då ? Hilsen ? Leif Det er bare jeg som ikke skjønner svensk antakelig Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 OK bilde. Men hva mener du med tittelen 1a advent? Er det en trykkleif, Leif? ? Takk Lady ? Bare at det er 1a advent idag ? Tente juletreet på lørdagen og lit mere lys i mørketia då ? Hilsen ? Leif Det er bare jeg som ikke skjønner svensk antakelig Muligens det, Svensk norsk. Snorsk ? Hilsen ? Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 OK bilde. Men hva mener du med tittelen 1a advent? Er det en trykkleif, Leif? ? Takk Lady ? Bare at det er 1a advent idag ? Tente juletreet på lørdagen og lit mere lys i mørketia då ? Hilsen ? Leif Det er bare jeg som ikke skjønner svensk antakelig Muligens det, Svensk norsk. Snorsk ? Hilsen ? Leif ? Svorsk ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Svorsk, snorsk eller kanske torsk hehe ;-) Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Both of you are very funny - made me laugh! En god latter forlenger livet - nå blir jeg minst 100 Med vennlig hilsen, Jon Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Both of you are very funny - made me laugh! En god latter forlenger livet - nå blir jeg minst 100 Med vennlig hilsen, Jon Gr Takk Jon før hyggelig kommentar ☺️ Enig, en god latter forlenger livet ☺️ Hilsen Leif ? Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg