Jhaugen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Noen som kan gi meg tips til hvor jeg kan kjøpe billigst og da helst originalt batteri til CANON IXUS V. Oslo eller netthandel. Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har du prøvd fritekstsøket til prisguiden vår? (her). Billigste jeg fant der var "eMagic batteri NB-3L 780mAh Canon Digital IXUS II" til 223 kroner hos PC Utstyr. Jeg er ikke sikker på at IXUS II og IXUS V bruker samme batterier, men om det ikke er tilfelle, bruk fritekstsøket og finn beste pris selv Hilsen Haje Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Alle Ixus modeller, bortsett fra Ixus II og Ixus i bruker samme batteri. Disse to modellene bruker NB-3L. De øvrige Ixus modellene derimot, deriblant ditt Ixus V, bruker NB-1L. Koster vel omtrent det samme som NB-3L. Hähnel lager gode uorginale batterier... deres alternativ til NB-1L heter noe sånt som HL-1L eller lignende (husker ikke helt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå