TorsteinHiA Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hei. Jeg var noen spørsmål om eurobonus kort. More. Min har gullkort og jeg skal få et sølvkort av henne. Når jeg får det sølvkortet. Hvor lenge varer det? Min oppsamlingsperiode går ut 30 juni. Moren min har egentlig ikke samlet inn nok poeng, men hun fikk gullkort av faren min som har diamant kort. Kan moren min gi sølvkort til meg når hun fikk gullkortet av en annen? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg vil tro at kortet ditt blir som alle andres - det vil gjelde ut neste periode. Så hvis du har oppsamlingsperiode fra 30. juni - 29. juni så vil kortet ditt gjelde til 29. juni 2017. Moren din har gullkort, med alle rettigheter, og vil nok kunne gi deg et sølvkort. Det kan hun lett sjekke på sine eurobonus-sider. 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Egentlig litt snodig om dette er tillatt, for Diamant-kort gir i utgangspunktet rett til å gi bort ett gullkort eller to sølvkort. Men det er jo som allerede nevnt bare å få din mor til å logge inn på Eurobonus-sidene. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Men hvis jeg får sølvkortet nå, kommer det til å vare til 30 juni i år eller neste år? Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Opptjent på vanlig måte så har et kort gyldighet ut opptjeningsperioden + et år + tre måneder. Så om det virker slik for kort som er gitt bort så har du det da til høst 2017 Bare få henne til å gi bort så får du se nøyaktig hvor lenge det er gyldig når du får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå